azert Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 overal waar ik ga kijken waar er één moet staan staat er geen, hoe kan dat? :huh:
Lennert Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Ik denk dat ze pas na de missie black project beschikbaar zijn.
DeNn!S Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 ik weet niet of jullie het weten maa is het jullie ook opgevallen dat er een ufo voor het gebouw staat???? :blink:
Mark B. Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 bij mij stond er ook niks tot ik 100% haalde toen lag er 1tje naast een console in Madd DOggs Crib..
Lennert Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 ik weet niet of jullie het weten maa is het jullie ook opgevallen dat er een ufo voor het gebouw staat???? :blink: Ja, maar dat is niets speciaals. Het is gewoon een ufo die wat ronddraaid op een paal
easter egg Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 ja niet iets egt speciaal ik denk dat in het winkeltje veel meer annwijzingen zijn naar ufo's. :ph34r:
Master Carnage Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 Kijk hier eens cool beankt man nou kan ik de nvg en de thrm g ook vinden
josie Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Kijk hier eens cool beankt man nou kan ik de nvg en de thrm g ook vinden Koop effe de dikke van dale, ik snap niet wat je bedoelt.
Bierkameel Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Kijk hier eens cool beankt man nou kan ik de nvg en de thrm g ook vinden Koop effe de dikke van dale, ik snap niet wat je bedoelt. Hij bedoelt dat hij nu die Throw Remote Grenades kan vinden ..
nick 82 Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 nope, hij bedoelt de thermal goggle's
Tmzom Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 Mischien domme vraag, maarre... Waar kun je een infra-rode bril vinde;)?
Spacecraft Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 Mischien domme vraag, maarre... Waar kun je een infra-rode bril vinde;)? Lees het topic nou eens door man, is al meerdere keren in dit topic gevraagd/gezegd!! zie signature :ph34r:
Master Carnage Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 dat met die alien leuk en aardig maare ik ben nu ook op zoek naar m maar ik wil ook wel ff de nvg maar mot ja daarvoor alle missies halen ofzo en ik denk wel zeker dat er aliens zijn een paar maten zijden dat ze een ufo hadden zien landen er er kwam een gasje uit en toen vertrok ie weer dat houd in dat ik t zelf niet voor 100% weet oh en die fout in mn naam ik wil wel weten hoe ik da kan veranderen ik zelf kwam er nmlk ietsje te laat achter
Tupac A. Shakur Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 dat met die alien leuk en aardig maare ik ben nu ook op zoek naar m maar ik wil ook wel ff de nvg maar mot ja daarvoor alle missies halen ofzoen ik denk wel zeker dat er aliens zijn een paar maten zijden dat ze een ufo hadden zien landen er er kwam een gasje uit en toen vertrok ie weer dat houd in dat ik t zelf niet voor 100% weet oh en die fout in mn naam ik wil wel weten hoe ik da kan veranderen ik zelf kwam er nmlk ietsje te laat achter als je je naam wil veranderen stuur een pm naar een admin en zeg dat je je naam wil veranderen in.......... een paar maten zeggan dat ze een alian hebben zijn landen en weer opstijgen :huh: hun zien ze vliegen want er zijn geen alians. kijk HIERvoor de NVG
Recommended Posts