Jump to content

Docks intrior


Marioleo69

Recommended Posts

Hey

Op Wikigta, bij Vice City easter eggs staat Docks intrior. Ze zeggen dat het negens voor gebruikt is.

Maar het is wel gebruikt! Bij de missie Sir, yes Sir. Laat het konvooi door rijden en volg ze alleen maar.

Op een gegeven moment komen ze in de haven en rijden ze het interieur binnen.

Ik wilde dit even zeggen omdat het niet op Wikigta staat

Bewerkt: door Marioleo69
Link to comment
Delen op andere websites

Hey

Op Wikigta, bij Vice City easter eggs staat Docks intrior. Ze zeggen dat het negens voor gebruikt is.

Maar het is wel gebruikt! Bij de missie Sir, yes Sir. Laat het konvooi door rijden en volg ze alleen maar.

Op een gegeven moment komen ze in de haven en rijden ze het interieur binnen.

Ik wilde dit even zeggen omdat het niet op Wikigta staat

Welke hemel bevind dit interior zich?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit interior bevind zich in de gewone spelwereld.

Het is alleen toegangkelijk tijdens de missie Sir yes Sir

Hier rijd de tank naar toe en zal daar in stoppen.

Als je deze missie al gedaan hebt kan je allleen met een jetpack functie erin komen.

:cry:

Link to comment
Delen op andere websites

In de gewone spelwereld. (Ik dacht dat er in vice city geen hemelen zaten) Het lukt met een trainer met jetpack.

Je kan met het jetpack door gebouwen heen.

(PIERRO P was me voor)

Bewerkt: door Marioleo69
Link to comment
Delen op andere websites

In de gewone spelwereld. (Ik dacht dat er in vice city geen hemelen zaten) Het lukt met een trainer met jetpack.

Je kan met het jetpack door gebouwen heen.

(PIERRO P was me voor)

Jawel.

Als je in bijv: appartement3c gaat kun je in het interior van "the greasy chopper"komen.

Normaal gesproken dus niet.

Link to comment
Delen op andere websites

In de gewone spelwereld. (Ik dacht dat er in vice city geen hemelen zaten) Het lukt met een trainer met jetpack.

Je kan met het jetpack door gebouwen heen.

(PIERRO P was me voor)

Jawel.

Als je in bijv: appartement3c gaat kun je in het interior van "the greasy chopper"komen.

Normaal gesproken dus niet.

Oh, hoe dan? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt die Docks Interior altijd al zien. Gaat zo:

Je moet een bazooka hebben. Rij naar die docks toe, ga naast het gebouw staan, er helemaal tegenaan, en dan op First Person View gaan, als je nu tegen de muur aankijkt, kan je naar binnen kijken. En dat de Docks interior tijdens die missie gebruikt worden wisten we al, alleen staat het nergens op WikiGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

In de gewone spelwereld. (Ik dacht dat er in vice city geen hemelen zaten) Het lukt met een trainer met jetpack.

Je kan met het jetpack door gebouwen heen.

(PIERRO P was me voor)

Jawel.

Als je in bijv: appartement3c gaat kun je in het interior van "the greasy chopper"komen.

Normaal gesproken dus niet.

Oh, hoe dan? :cab:

Je hebt dus die trainer nodig.

Dan ga je naar appartement3c, dan zet je de jetpack aan en vlieg je door het dak(ga dus niet eerst naar buiten!!!)

Vlieg nu naar de normale locatie van The Greasy Chopper je zult onderweg alleenmaar ongeladen dingen zien.

Als je op de plek bent ga je gewoon naar onder tot je in dat gebouw bent (aangezien je door het dak bent gevlogen zul je wat hoger zitten)

Link to comment
Delen op andere websites

In de gewone spelwereld. (Ik dacht dat er in vice city geen hemelen zaten) Het lukt met een trainer met jetpack.

Je kan met het jetpack door gebouwen heen.

(PIERRO P was me voor)

Jawel.

Als je in bijv: appartement3c gaat kun je in het interior van "the greasy chopper"komen.

Normaal gesproken dus niet.

Oh, hoe dan? :cab:

Je hebt dus die trainer nodig.

Dan ga je naar appartement3c, dan zet je de jetpack aan en vlieg je door het dak(ga dus niet eerst naar buiten!!!)

Vlieg nu naar de normale locatie van The Greasy Chopper je zult onderweg alleenmaar ongeladen dingen zien.

Als je op de plek bent ga je gewoon naar onder tot je in dat gebouw bent (aangezien je door het dak bent gevlogen zul je wat hoger zitten)

Het kan (op de pc tenminste voor de ps2 weet ik het niet zeker) zonder trainer. Dan moet je in apartment 3C gaan en dan op het bed gaan staan, dan spring je de hele tijd en met een beetje geluk ga je door het plafond heen en dan ziet alles er heel vaag uit: Sommige straten zijn er wel en de rest is grijs, je kan dan wel gewoon vliegen met de helicopter die op apartment 3C staat. Daarmee kan je dus naar die Greasy chopper vliegen, hoe je daar precies inkomt weet ik niet, dat heb ik nog nooit geprobeerd, je kan wel gewoon saven als je dit gedaan hebt en alles blijft zo vaag. Een voordeel hiervan is dat je alle pick-ups (HP, rampages, health enzovoort) die zie je gewoon van een afstand dus als je met een helicopter over alles heen vliegt dan zie je allemaal pick-ups gloeien, maar pas op want je kan wel gewoon tegen alle gebouwen op vliegen. Trouwens, als je in een interior gaat, bijvoorbeeld north point mal,l is alles weer normaal. Ik vind dit wel een grappige bug.

Link to comment
Delen op andere websites

In de gewone spelwereld. (Ik dacht dat er in vice city geen hemelen zaten) Het lukt met een trainer met jetpack.

Je kan met het jetpack door gebouwen heen.

(PIERRO P was me voor)

Jawel.

Als je in bijv: appartement3c gaat kun je in het interior van "the greasy chopper"komen.

Normaal gesproken dus niet.

Oh, hoe dan? :cab:

Je hebt dus die trainer nodig.

Dan ga je naar appartement3c, dan zet je de jetpack aan en vlieg je door het dak(ga dus niet eerst naar buiten!!!)

Vlieg nu naar de normale locatie van The Greasy Chopper je zult onderweg alleenmaar ongeladen dingen zien.

Als je op de plek bent ga je gewoon naar onder tot je in dat gebouw bent (aangezien je door het dak bent gevlogen zul je wat hoger zitten)

Het kan (op de pc tenminste voor de ps2 weet ik het niet zeker) zonder trainer. Dan moet je in apartment 3C gaan en dan op het bed gaan staan, dan spring je de hele tijd en met een beetje geluk ga je door het plafond heen en dan ziet alles er heel vaag uit: Sommige straten zijn er wel en de rest is grijs, je kan dan wel gewoon vliegen met de helicopter die op apartment 3C staat. Daarmee kan je dus naar die Greasy chopper vliegen, hoe je daar precies inkomt weet ik niet, dat heb ik nog nooit geprobeerd, je kan wel gewoon saven als je dit gedaan hebt en alles blijft zo vaag. Een voordeel hiervan is dat je alle pick-ups (HP, rampages, health enzovoort) die zie je gewoon van een afstand dus als je met een helicopter over alles heen vliegt dan zie je allemaal pick-ups gloeien, maar pas op want je kan wel gewoon tegen alle gebouwen op vliegen. Trouwens, als je in een interior gaat, bijvoorbeeld north point mal,l is alles weer normaal. Ik vind dit wel een grappige bug.

Uuh kerel, VC heb ik ook op de pc en dat dak is solid :?

Link to comment
Delen op andere websites

Uuh kerel, VC heb ik ook op de pc en dat dak is solid :?

Het kan wel op de pc hoor, dat weet ik zeker. Je moet gewoon doen wat ik in dat verhaal heb getypt en dan lukt het, zonder trainer :bier: .

Voor het bewijs: Ik heb hier een savegame ik door het dak heen ben gegaan, als je deze savegame download en je drukt op F3 dan zie je een filmpje waar ik door het dak heen ben gegaan.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...