Grove4L Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) Als ik een filmpje save op een leeg schijfje, werkt dit schijfje dan als een dvd? >>> Door Bling: Verplaatst naar "Software" fora, aangezien deze vraag geen betrekking op het spel GTA: San Andreas heeft. <<< Edit: Srry, zat in het verkeerde bezig, hieronder, bedankt! Bewerkt: 7 juni 2007 door Grove4L Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) Nee , als videobestand op een CDtje. Ook als je een dvd gebruikt blijft het het zelfde Gebruik anders nero ofzo als je een DVDtje wil Bewerkt: 6 juni 2007 door Galiorix Reageren
Bigstijn Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) Zoals galiorix al zij: raad ik je aan een filmpje te maken. Op je harde schijf te zetten (gewoon d of c schijf met nero burn of andere programma's op een dvd schijf zetten Vriendelijke groet stijn Bewerkt: 6 juni 2007 door Bigstijn Reageren
Grove4L Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Filmpjes nemen megaveel mb in beslag. Hoe kan ik die bestanden verkleinen? Bewerkt: 16 juni 2007 door Grove4L Reageren
Gangsta Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Wat je doet is: Je drukt op Filmbestand Opslaan, daarna druk je op volgende, op gegeven moment zie je de grote van het filmpje. Rechtsboven klik je op: 'Meer opties zien'. Daarna kan je zelf bepalen hoe groot het word. Let op: Hoe kleiner het bestand is, hoe slechter de kwaliteit word. Reageren
ifc3 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Filmpjes nemen megaveel mb in beslag. Hoe kan ik die bestanden verkleinen? Door het naar een ander formaat om te zetten bv. ogg theora (8mb voor 30 sec. HD video(720p)). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.