Jump to content

Scarface is sloom

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals de titel al zegt. Scarface doet sloom op me pc. Ik kan het spel wel gewoon spelen en goed zien. Maar met schieten rennen lopen rijden en zwemmen is tie erg sloom. Ik heb al een goede videokaart gekocht. Welke weet ik niet. Maar die man bij de computer winkel zei dat tie goed was voor mijn scarface want ik nam scarface mee naar de computer winkel. Ook heb ik extra geheugen gekocht. Eerst had ik alleen een stick van 512 MB. Nu heb ik nog zo'n stick bij gekocht. Nu heb ik 1 GB. Staat ook bij deze computer. Maar ik snap echt niet waarom die zo sloom doet. Me pc is uit Oktober 2002. Kan het daar aan liggen? Want San Andreas The Godfather en Call of Duty 2 doen het gewoon wel goed en snel. Het geld voor een nieuwe computer heb ik niet.

Geplaatst:
Zoals de titel al zegt. Scarface doet sloom op me pc. Ik kan het spel wel gewoon spelen en goed zien. Maar met schieten rennen lopen rijden en zwemmen is tie erg sloom. Ik heb al een goede videokaart gekocht. Welke weet ik niet. Maar die man bij de computer winkel zei dat tie goed was voor mijn scarface want ik nam scarface mee naar de computer winkel. Ook heb ik extra geheugen gekocht. Eerst had ik alleen een stick van 512 MB. Nu heb ik nog zo'n stick bij gekocht. Nu heb ik 1 GB. Staat ook bij deze computer. Maar ik snap echt niet waarom die zo sloom doet. Me pc is uit Oktober 2002. Kan het daar aan liggen? Want San Andreas The Godfather en Call of Duty 2 doen het gewoon wel goed en snel. Het geld voor een nieuwe computer heb ik niet.

Wat zijn de rest van de specs van je pc?

Geplaatst:

Je moet kijken met Ctrl+Alt+Del of er geen onnodige programma's draaien die veel van je Geheugen vragen, ook kan je nagaan of hij werkelijk 1024MB/1GB werkgeheugen op je computer aan geeft. Rechter-muisknop op deze computer en dan zie je bij kloksnelheid je hoeveelheid geheugen.

Kijk ook of er nog een goeie patch is voor je spel, en een goeie driver voor je Grafische kaart.

Geplaatst:

Er staat allang dat ik 1 GB hebt. En het probleem is al opgelost. :bier: Ik moest gewoon wat drivers downloaden voor me video kaart. :engel:

Geplaatst: (bewerkt)

Dit probleem heb ik zelf ook. Maar waar zie je welke videokaart je hebt en waar je nieuwe updates kan downloaden?

Alvast bedankt, WG.

Bewerkt: door White Gold
Geplaatst:

Simpel:

Start => Configuratie-Scherm => Vormgeving en Thema's => Beeldscherm => Instellingen, daar staat hij.

Succes.

Geplaatst:

Ik heb een Ati Radeon X300, maar hoe weet ik nu waar ik driver updates kan downloaden? Met dat soort shizzl ben ik niet echt thuis...

Bedankt supreme en alvast bedankt volgende antwoorder.

Greetz, WG.

Geplaatst:
Ik heb een Ati Radeon X300, maar hoe weet ik nu waar ik driver updates kan downloaden? Met dat soort shizzl ben ik niet echt thuis...

Bedankt supreme en alvast bedankt volgende antwoorder.

Greetz, WG.

Klickety klik
Geplaatst:

Dit is de driver voor de ATI Radeon X300: Klik.

Die versie bevat ook Catalyst Control Center en WDM Drivers. Wil je alleen een videodriver? Neem dan deze: Klik

Ik heb BTW Denkaanhenk geholpen via MSN.

Mvg,

Flitskikker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...