Jump to content

Welke versie


Mendez

Recommended Posts

Je bent in de war met San Andreas.... Van Vice City heb je maar 1 versie.

Edit hieronder: Je hebt voor San Andreas 3 versies :sigaar: .

Namelijk versie 1.00, versie 1.01 en Versie 2.00.

Edit daaronder: Dat je game in plastic zit heeft niets met de game te maken.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Er is dacht ik maar één versie voor VC. Alleen in SA heb je twee versies, vanwege dat gedoe met de Hot Coffee Mod.

Edit @ hierboven: Tsja maar er zijn geen enkele verschillen tussen 1.00 en 1.01 die van belang zijn. Er zijn wat bugs uitgehaald okej, maar ik neem aan dat iemand hier vraagt welke versie hij heeft omdat hij wil modden of savegames aan wil vrage, en bij SA heeft gezien dat er meerdere versies zijn. Ik heb 1.00 en 1.01 dus gewoon niet apart geteld.

Ik was slechts 15 seconden te laat btw ;)

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Oow oke maar als ik de Trainer hier op deze site download doet ie het niet en mijn gta vice city heeft niet zo'n kartonnen hoesje maar egt zo'n plastike

Dat de trainer het niet doet ligt niet aan de versie, maar aan het spel of de trainer zelf. Misschien installeer je de trainer niet goed? Meestal moet je bij een trainer alle bestanden naar de Vice City hoofdmap kopiëren, en via daar de '.exe' runnen van de trainer.

Dat hoesje, tja, in verloop van tijd is het hoesje van groot naar DVD formaat veranderd. Maar dat heeft tevens niets te maken met het spel op zich.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...