Mendez Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Heeft er iemand een mod war je de tijdklok van missies kan stoppen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Heeft er iemand een mod war je de tijdklok van missies kan stoppen Ik weet niet of die mod er los is, maar ik weet wel dat hij bij de 'Ultimate Trainer' de tijd kan freezen. Je kan die trainer hier downloaden. Het enige wat je hoeft te doen is de gehele inhoud kopiëren naar de map waar Vice City geïnstalleerd staat. Vanaf daar moet je dan de '.exe' van de trainer runnen. Bij 'info' of iets dergelijks staan de features en de toetsen daarvoor. Reageren
JeGe Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Heeft er iemand een mod war je de tijdklok van missies kan stoppen Ik weet niet of die mod er los is, maar ik weet wel dat hij bij de 'Ultimate Trainer' de tijd kan freezen. Je kan die trainer hier downloaden. Het enige wat je hoeft te doen is de gehele inhoud kopiëren naar de map waar Vice City geïnstalleerd staat. Vanaf daar moet je dan de '.exe' van de trainer runnen. Bij 'info' of iets dergelijks staan de features en de toetsen daarvoor. Dat klopt. Je kunt hem op gtacrime downloaden en bij SETUP kun je de features en toetsen bekijken en niet info ff voor duidelijkheid Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.