Jump to content

MOD


Mendez

Recommended Posts

Heeft er iemand een mod war je de tijdklok van missies kan stoppen

Ik weet niet of die mod er los is, maar ik weet wel dat hij bij de 'Ultimate Trainer' de tijd kan freezen. Je kan die trainer hier downloaden. Het enige wat je hoeft te doen is de gehele inhoud kopiëren naar de map waar Vice City geïnstalleerd staat. Vanaf daar moet je dan de '.exe' van de trainer runnen. Bij 'info' of iets dergelijks staan de features en de toetsen daarvoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft er iemand een mod war je de tijdklok van missies kan stoppen

Ik weet niet of die mod er los is, maar ik weet wel dat hij bij de 'Ultimate Trainer' de tijd kan freezen. Je kan die trainer hier downloaden. Het enige wat je hoeft te doen is de gehele inhoud kopiëren naar de map waar Vice City geïnstalleerd staat. Vanaf daar moet je dan de '.exe' van de trainer runnen. Bij 'info' of iets dergelijks staan de features en de toetsen daarvoor.

Dat klopt. Je kunt hem op gtacrime downloaden en bij SETUP kun je de features en toetsen bekijken en niet info :puh:

ff voor duidelijkheid :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...