Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Ik wil wel een eigen gang maken. Maar een echte gang. Dus dat je kan instellen hoe agressief ze zijn. Hoe ze eruit zien, waar ze rondhangen, wat voor auto ze hebben... Hoe doe ik dat? Weet iemand hier een tut. over? Of een programma?

Mvg

Rivel

Geplaatst:

Beste rivel,

Als je de 'zoekfunctie' gebruikt had zou je er waarschijnlijk ook op gekomen zijn. Dit kan door middel van het aanpassen van de pedstats.dat Alleen weet ik jammer genoeg niet hoe dat werkt, maar je kan google proberen of de zoekfunctie

Succes, Apple-Mac! :bier:

Geplaatst:
Beste rivel,

Als je de 'zoekfunctie' gebruikt had zou je er waarschijnlijk ook op gekomen zijn. Dit kan door middel van het aanpassen van de pedstats.dat Alleen weet ik jammer genoeg niet hoe dat werkt, maar je kan google proberen of de zoekfunctie

Succes, Apple-Mac! :bier:

Beste Apple-Mac

Ik heb de zoekfunctie geprobeert met de term gang maken. Maar heb niets gevonden. BTW, Bedankt voor de info! Weet iemand een tut. hierover? Want in de pedstats.dat kan je niet aanpassen welke wapesn ze dragen en waar ze rondhangen!

Geplaatst:

Waar ze rondhangen kun je veranderen door middel van de paths te editen dacht ik !

Zoek daar eens naar.

Tom

Geplaatst:
Ik heb de zoekfunctie geprobeert met de term gang maken. Maar heb niets gevonden. BTW, Bedankt voor de info! Weet iemand een tut. hierover? Want in de pedstats.dat kan je niet aanpassen welke wapesn ze dragen en waar ze rondhangen!

Klopt, het random spawnen van gangleden in bepaalde zones en het random bepalen welk wapen ze gebruiken, staat beschreven in de main.scm volgens mij. Ik heb echter alleen nog maar gangspawnfuncties gevonden tijdens missies, dat je bepaalde mensen moet recruteren ofzo, maar niet dat ze ook echt gewoon random spawnen. Misschien weet een meer ervaren scm-modder waar de functies staan van dingen die ook tijdens niet-missies moeten gebeuren?

Een echte gang maken bijmaken lijkt me trouwens onmogelijk. Als de .exe de pedstats importeert, checkt hij waarschijnlijk of het aantal regels/tekens klopt. Dit is ook de reden waarom alles in de goede kolommen moet blijven staan. Echt een gang bijmaken lijkt me dus onmogelijk. Ik denk dat het wel haalbaar is om een bepaalde gang die niet belangrijk is, zoals bijvoorbeeld se San Fierro Rifa, te overschrijven. Dan zou je alleen spawnplekken en wapens moeten veranderen, en naturlijk modellen en textures van de gangleden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...