DaddyPimp Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) Nieuwe sig van mij, vind hem zelf wel relaxt gevonden:). Rates? *EDIT: Er zit een border omheen maar die zie je niet zo goed op deze lichte achtergrond. Bewerkt: 6 juni 2007 door DaddyPimp Reageren
Rivel Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Vind hem wel grapig, goede kleuren combo en mooie samenwering tussen render en banner! Die render kijkt je echt recht in je ogen aan! Megaleuk! Wel vind ik het font niet zo nice! 9/10 Reageren
PIERRO P Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Best goed. Kleur past mooi bij elkaar. Mooi lettertype. Ik geef hem een 8 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Lettertype: 8,5 Plaatsing: 9 Face: 10 Kleur: 6,5 Render: 8,5 Plaatsing: 9,5 Mooiheid: 8 Ingeblend: 8 Border: 8 Stijl: 6 Dikte: 10 Kleur: 9,75 Stijl: 9,5 Verdeling: 10 Achtergrond: 10 Effecten: 9 Overige: 8 Bonuspunten: 8 Commentaar: Deze sig is heel mooi! Alleen vind ik de render wat veel 'ingezoomd'. Ook vind ik (zoals je al zei) de border een beetje 'onzichtbaar'. Voor de rest is deze sig heel mooi. TOTAAL: 8,71875 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 10 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Thx mensen! Nog meer rates? Reageren
Mister.X Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 mooi hoor. vooral de effecten Ga zo door! 8.5/10 >>> Door RonaldVC: Op deze manier hoor je niet te raten. Probeer aan te geven wat je precies mooi vindt en wat misschien niet, ook zijn tips altijd welkom. Lees de Showroom regels nog een keer door om te zien hoe het wel moet. Dit soort post worden gezien als spam..<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.