Bigstijn Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) Onderwerp: maakt niet uit Soort design: Signature Size design: Maakt niet uit niet groter dan 500x120 Render: mag Animatie: mag Premade: mag Tijd van inlevering: als de sig af is Opmerking: ik wil alleen tegen beginner's ik ben er heel slecht in Dit is mijn eerste sig! Vriendelijke groet Stijn EDIT: hier is die van mij : Stemmen maar! Bewerkt: 8 juni 2007 door Bigstijn
Youp Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 (bewerkt) Mijne is klaar Voor de deadline nog wel; Niet naar mijn verwachting Youp: Ik heb weer wat staan te proberen, en zelf vind ik hem nog goed gelukt ook . Bigstijn: Moge de beste winnen Succes Bigstijn Let the voting begin Edit: Als een mod+ even de offtopic bovenstaande postjes zou willen verwijderen. Danku ^^. Bewerkt: 9 juni 2007 door Youp
King Room Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 De 2 signature liggen vlak bij elkaar, het word een moeilijke beslissing maar mijn stem gaat toch naar Big Stijn, omdat ik die iets mooier vind dan Youp, terwijl die van Youp ook mooi is. Maar qua oog vind ik die van Big Stijn het mooist. Stem: Big Stijn
Youp Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 De 2 signature liggen vlak bij elkaar, het word een moeilijke beslissing maar mijn stem gaat toch naar Big Stijn, omdat ik die iets mooier vind dan Youp, terwijl die van Youp ook mooi is. Maar qua oog vind ik die van Big Stijn het mooist.Stem: Big Stijn Bedankt voor je stem, vanwege hij naar beneden zakt en omdat ik niet nog een keer wil dat er maar een keer gestemd wordt, heb ik besloten om dit topic te bumpen ^^.
Bigstijn Geplaatst: 10 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Stemmen kan nog to 24:00 uur ! Vriendelijke groet stijn
Daffy Duck Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik zal dan ook maar stemmen, 1 stem is een beetje weinig. Mijn stem gaat naar Bigstijn. Ik vind ze allebei wel mooi maar die van Bigstijn nét iets mooier.
Muay Thai Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 De winnaar moet dan snel een PB naar RonaldVC of .Levi. sturen anders ben je te laat!
.Levi. Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Pb ontvangen. Winnaar Bigstijn +1 punt, gefeliciteerd en welkom in de Ranking! Verliezer Youp, volgende keer beter. Closed en updated.
Recommended Posts