Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: maakt niet uit

Soort design: Signature

Size design: Maakt niet uit niet groter dan 500x120

Render: mag

Animatie: mag

Premade: mag

Tijd van inlevering: als de sig af is

Opmerking: ik wil alleen tegen beginner's ik ben er heel slecht in :puh:

Dit is mijn eerste sig!

Vriendelijke groet Stijn :bier:

EDIT: hier is die van mij :

Stemmen maar!

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst: (bewerkt)

Mijne is klaar :bier:

Voor de deadline nog wel; Niet naar mijn verwachting :Y

Youp:

spidermansklaaraq9.png

Ik heb weer wat staan te proberen, en zelf vind ik hem nog goed gelukt ook :bier:.

Bigstijn:

post657901181240379ps0.png

Moge de beste winnen :cab:

Succes Bigstijn :)

Let the voting begin ;)

Edit:

Als een mod+ even de offtopic bovenstaande postjes zou willen verwijderen.

Danku ^^.

Bewerkt: door Youp
Geplaatst:

De 2 signature liggen vlak bij elkaar, het word een moeilijke beslissing maar mijn stem gaat toch naar Big Stijn, omdat ik die iets mooier vind dan Youp, terwijl die van Youp ook mooi is. Maar qua oog vind ik die van Big Stijn het mooist.

Stem: Big Stijn

Geplaatst:
De 2 signature liggen vlak bij elkaar, het word een moeilijke beslissing maar mijn stem gaat toch naar Big Stijn, omdat ik die iets mooier vind dan Youp, terwijl die van Youp ook mooi is. Maar qua oog vind ik die van Big Stijn het mooist.

Stem: Big Stijn

Bedankt voor je stem, vanwege hij naar beneden zakt en omdat ik niet nog een keer wil dat er maar een keer gestemd wordt, heb ik besloten om dit topic te bumpen ^^.

Geplaatst:

Ik zal dan ook maar stemmen, 1 stem is een beetje weinig. Mijn stem gaat naar Bigstijn. Ik vind ze allebei wel mooi maar die van Bigstijn nét iets mooier.

Geplaatst:

De winnaar moet dan snel een PB naar RonaldVC of .Levi. sturen anders ben je te laat!

Geplaatst:

Pb ontvangen. Winnaar Bigstijn +1 punt, gefeliciteerd en welkom in de Ranking! Verliezer Youp, volgende keer beter. :)

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...