JeGe Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Ik vroeg me af welk wapen nou eigenlijk sterk is.(heb zoekfunctie gebruikt en kon niks vinden) Welke is sterker: Tec-9 of micro smg(normale uzi) Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) Ik vroeg me af welk wapen nou eigenlijk sterk is.(heb zoekfunctie gebruikt en kon niks vinden)Welke is sterker: Tec-9 of micro smg(normale uzi) Kijk even op wikigta, daar kun je je antwoord wel vinden, tenslotte je dat nog misschien niet heb gedaan. Bewerkt: 6 juni 2007 door jesperkaj Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Machine wapens van zwak naar sterk: Tec-9, Micro-mp5 MP5 AK-47, M4, Minigum Als ik jou was zou ik in slot 5 de micro-MP5 nemen omdat je daarmee schietend kan rennen en je kan bij hitman skill er 2 van in je handen hebben bij de MP5, AK47, M4 kan dat niet. Dan in slot 6 M4. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik heb niet lang geleden een hele grote post over zoiets gemaakt, dus even teruggequoute: Als je krachtige wapens zoekt, die het beste in je voordeel werken, kun jet beste de volgende wapens in je arsenaal hebben:Hand slot Brass Knuckles (boksbeugel), vindplaats Brengt meer schade toe als de gewone vuist. Melee Chainsaw (kettingzaag), vindplaats Hiermee kun je rennend aanvallen. Iedereen die in de zaag komt is binnen een seconde dood. Handig om je door een hoop vijanden op korte afstand te baggeren Pistols Desert Eagle, vindplaatsen 1 schot=1dood, in tegenstelling tot de andere pistolen Machine guns SMG (mp5), vindplaatsen Hiermee breng je meer schade aan dan de mac 10 en de tec 9. Shotguns Combat Shotgun, vindplaatsen Hiermee kun je redelijk snel en met een redelijk grote rijkweidtje redelijke schade toebrengen aan vijanden. Je hoeft niet, zoals bij elke andere shotgun, na elk(e twee) schot(en) te herladen. Assault Rifles M4, vindplaatsen De M4 heeft een grotere reikweidte, snellere vuursnelheid, een groter magazijn, en volgens mij ook ietsje meer schade als de AK 47. Rifles Sniper Rifle, vindplaatsen De reikweidte is groter dan het andere geweer (rifle) Heavy Artillery Minigun, vindplaaten Geen rocket launcher, omdat je daarmee alleen op grote afstanden in je voordeel bent, op korte afstanden is een aanval met de rocketlauncher een soort van zelfmoord aanslag Thrown Grenade, vindplaatsen Je kunt jezelf er niet zo makkelijk mee verwonden als een molotov cocktail, en je valt sneller aan dan met een satchel charge. Ideaal voor op een 'slagveld'. Als je liever wapens hebt waarmee je je sneller kunt bewegen, en je dus sneller kunt aanvallen, neem dan: In het melee slot: In plaats van de chainsaw de katana (vindplaatsen). Hiermee kun je sprintend aanvallen, en je kunt er ook mee springen. In het pistol slot: een gewoon handpistool (9mm) (vindplaatsen). Als je hiermee het hitman level haalt, draag je er twee, en kun je dus rennend twee keer zoveel schade aanbrengen. In het machine gun slot: de mac 10 (micro mp5) (vindplaatsen). Als je het hitman level hebt, kun je er twee dragen en dus twee keer zoveel schade aanbrengen, rennend. In het shotgun slot: Sawn-Off shotgun (vindplaatsen). Hiermee kun je op het hitman level er twee dragen, en dus 4 kogels in plaats van twee afschieten. Tegenstanders zijn in tegenstelling tot de combat shotgun vrijwel in een keer dood. De rest kun je hetzelfde laten, want daar kun je toch niet mee rennen. Alle bovengenoemde wapens, behalve de katana, de chainsaw en de minigun, kun je bij de ammunation kopen nadat je ze een keer in bezit hebt gehad/hebt. Veel succes nog met de missies Reageren
OG Loco Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik wil geen nieuwe topic aanmaken, daarom mijn vraagje even hier. Waarom is het geluid van de wapens in GTA SA zo anders dan GTA3 en VC? In SA lijken het net klapperpistooltjes, vind ik persoonlijk, dat vond ik in GTA3 en VC beter. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik wil geen nieuwe topic aanmaken, daarom mijn vraagje even hier.Waarom is het geluid van de wapens in GTA SA zo anders dan GTA3 en VC? In SA lijken het net klapperpistooltjes, vind ik persoonlijk, dat vond ik in GTA3 en VC beter. Tja, een nieuw spel is natuurlijk ook nieuwe sounds. Als Rockstar overal hetzelfde gaat gebruiken is de 'fun' er ook een beetje af. Ik persoonlijk hecht veel waarde aan goed geluid. Als je je echt aan ergerd dan kun je ook gewoon even een mod downloaden die nieuwe sounds bevat, en de oude vervangt. Ik heb deze mod eens gehad, en ik moet zeggen die beviel me wel. Ik weet zo niet of je daar ook de echte mod voor nodig hebt, probeer het eens zou ik zeggen. Reageren
OG Loco Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Hehe, ik heb de PS2 versie toch bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.