Neville Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Als ik in MSCONFIG kijk onder de tab Opstarten zie ik een proces staan die wel aangevinkt staat, maar geen naam of opdracht heeft. Maar wel een locatie heeft: Locatie: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Is dit gewoon een corrupt dingetje of ruik ik toch rotte vis? Reageren
ifc3 Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Als ik in MSCONFIG kijk onder de tab Opstarten zie ik een proces staan die wel aangevinkt staat, maar geen naam of opdracht heeft. Maar wel een locatie heeft:Locatie: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Is dit gewoon een corrupt dingetje of ruik ik toch rotte vis? Mischien eens je register opschonen met Eusing registry cleaner? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Als ik in MSCONFIG kijk onder de tab Opstarten zie ik een proces staan die wel aangevinkt staat, maar geen naam of opdracht heeft. Maar wel een locatie heeft:Locatie: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Is dit gewoon een corrupt dingetje of ruik ik toch rotte vis? Meestal is dat een programma wat je hebt uitgeschakeld/ge-uninstalled en dergelijke. Je kan het allicht uitschakelen, zal weinig problemen op leveren denk ik. Reageren
Neville Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 I Love CCleaner . Ik heb CCleaner effe laten draaien vanwege die corrupte applicatie, en die heeft zowel de applicatie als het proces eraf gemikkert, definitief. Problem solved. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Prima dat het opgelost. Nog een tip: download regelmatig nieuwere versies die hij aangeeft bij het opstarten, levert goeie resultaten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.