Neville Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Ik heb een programma in mijn software lijst staan die ik per ongeluk handmatig verwijderd had. Dus ook de uninstall wizard. Maar ik wil dat programma toch van mn software lijst af, weet iemand hoe ik daarvoor kan zorgen? (Nee ik heb het programma niet gedownload dus ik kan het ook niet effe herinstalleren en daarna verwijderen, nee ik heb het ook niet op CD) Reageren
-Niels- Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Ik heb een uitleg, maar is wel op eigen risico.. Start -> Uitvoeren -> Regedit ... HKEY_LOCAL_MACHINE (Dat plusje aan de linkerkant) Dan Software uitbreiden ook dmv het plusje, map opzoeken..en complete map verwijderen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Ik heb een uitleg, maar is wel op eigen risico..Start -> Uitvoeren -> Regedit ... HKEY_LOCAL_MACHINE (Dat plusje aan de linkerkant) Dan Software uitbreiden ook dmv het plusje, map opzoeken..en complete map verwijderen. Dit is een oplossing maar lost niet direct alles op, er blijven altijd onderdelen zitten in bepaalde mappen, en of andere register sleutels, dus BELANGRIJK, AF TE RADEN! Daarom heb ik een betere oplossing. Download Regseeker. http://www.hoverdesk.net/freeware.htm Open Regseeker.exe, ga naar Geïnstalleerde software, en verwijder het programma wat weg moet. Dat gedaan? Download dan CCleaner: http://www.ccleaner.com/download/ Installeer CCleaner en open dan CCleaner.exe: Ga naar Gereedschappen => Selecteer het programma => De installeren. Succes en het is als het goed is weg. Reageren
Neville Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) RegSeeker kan het ook niet verwijderen. EDIT: De file staat niet eens in het register! Maar staat wel in de software lijst. Bewerkt: 7 juni 2007 door Neville Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 RegSeeker kan het ook niet verwijderen. Probeer dan zoals ik zei CCleaner. Regseeker verwijderd de Register Sleutels. Reageren
ifc3 Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 RegSeeker kan het ook niet verwijderen.EDIT: De file staat niet eens in het register! Maar staat wel in de software lijst. Dan druk je op die lijst nog een keer op verwijderen ofzo... Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 RegSeeker kan het ook niet verwijderen.EDIT: De file staat niet eens in het register! Maar staat wel in de software lijst. Open CCleaner ga naar Gereedschappen, klik het aan en doe dan Waarde verwijderen, probleem opgelost. Reageren
Neville Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 RegSeeker kan het ook niet verwijderen.EDIT: De file staat niet eens in het register! Maar staat wel in de software lijst. Open CCleaner ga naar Gereedschappen, klik het aan en doe dan Waarde verwijderen, probleem opgelost. Dat is precies wat ik heb gedaan ja! Maar daar ben ik zelf achter gekomen maar toch bedankt . CCleaner heeft trouwens ook die unnamed process eruit gemikkert. Problem solved. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.