Kinzorro Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) Hey, Ik heb het zó vaak geprobeerd maar toch wil het niet lukken,.....Vigilante en paramedic, die zijn voor mij onhaalbaar en weet ook niet hoe jullie dat flikken Ik hoop dat iemand me hiermee verder kan helpen, ik zou je echt enorm dankbaar zijn ! Missie(s): Paramedic + Vigilante Cheaten?: Sorry, maar absoluut niet! Versie: 1.0 Overig: Alle benodigdheden is aanwezig, gegarandeerd! Zoals hierboven al gezegd, alles wat je nodig hebt is binnen handbereik, ik heb een ziekenwagen en een politie-motor in de garage staan en heb voor vigilante 500 kogels van de SMG. Meer ammunitie nodig? Ga je gang en koop maar wat extra Alvast bedankt, jullie allemaal ! Kinzorro GTASAsf1.b Bewerkt: 6 juni 2007 door Kinzorro
Bassiej Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) Ik was bij paramedic level 12 toen ik per ongeluk op 2 drukte in plaats van w om gas te geven... Je begrijpt dat ik even geen zin heb om het nu over te doen. Buiten dat heb ik ook geen tijd omdat ik om 1 uur moet werken. Iemand anders mag het proberen. Bewerkt: 7 juni 2007 door Bassiej™
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) Gehaald: Pararmedic Beloning: $37.500+ %150 health Overig: Je driving skill is een stuk beter Veel mensen hebben problemen met deze missie, maar ik vind hem wel makkelijk, dat je op het laatste per ongeluk op 2 drukt heeft volgens mij puur met zenuwen te maken, als je rustig blijft heb je genoeg tijd. Trouwens, de viligante zou ik pas doen als je de flying school hebt gehaald (wel 100% gold, maar daar kan dit forum bij helpen ) dan heb je een Hunter en dan zijn de viligante missions makkelijk Nog veel plezier met San Andreas Bewerkt: 7 juni 2007 door Jow Tommy Verceti
Kinzorro Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) Ik doe paramedic wel.Edit: ik moet nu eten en daarna heb ik voetbaltraining. Ik ben bij level 10 en ik wil het wel afmaken als ik rond 20:00 thuis ben. Als er echt haast is kan iemand anders het doen maar in principe wil ik het wel afmaken hoor. Neej is goed joh, ben blij dat je het ten minste wil doen voor me, ow en Bassiej ik weet wat je bedoelt Alleen ik was bij lvl 11 en reed de patient omver Tommy, doe maar rustig aan na Paramedic ga ik wel weer verder, dus mensen doe geen moeite om vigilante te halen want ik denk dat ik na Tommy's bericht dat ie klaar is gwn verder ga. Ik mis SA wel en wil de tags en missies weer gaan halen. Hier mag een slotje op Bewerkt: 7 juni 2007 door Kinzorro
Recommended Posts