Rensch Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Aaaaaaaah ik had de mothership (en SWAT tank) gejat tijdens missies zodat ik die mooi in m'n garage kon zetten als troffee ... heb ik dat gedaan, rij er een paar keer mee rond (lang leve de lol) en nu is de mothership ineens wit gekleurd (oftewijl alle paarse 'peace' kleuren zijn er ineens af!!) Is dit een bug? (hoop het niet, want wordt een beetje gek van al die bugs ) Ennem, kun je 'm nog ergens resprayen zodat hij er weer uit ziet als de mothership?? frustratie! Reageren
Dastard Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Aaaaaaaah ik had de mothership (en SWAT tank) gejat tijdens missies zodat ik die mooi in m'n garage kon zetten als troffee ... heb ik dat gedaan, rij er een paar keer mee rond (lang leve de lol) en nu is de mothership ineens wit gekleurd (oftewijl alle paarse 'peace' kleuren zijn er ineens af!!)Is dit een bug? (hoop het niet, want wordt een beetje gek van al die bugs ) Ennem, kun je 'm nog ergens resprayen zodat hij er weer uit ziet als de mothership?? frustratie! Neen,dat kan niet,je kan The Mothership niet Re-Sprayen...Eneuh,hoe ben jij aan die SWAT tank geraakt,staat die nog in je Garage? Reageren
Rensch Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ja, die SWAT tank staat er nog ... niets mee aan de hand ... het was alleen de mothership die ineens was veranderd van kleur ... Ik heb de SWAT tank tijdens de laatste missie gejat, in een garage gezet en vervolgens zelfmoord gepleegd ... als je dan terugloopt staat hij er nog steeds. Enige nadeel is dat je al je guns kwijt bent + wat geld ... niet dat je veel met die SWAT tank doet daarna maar het is wel leuk om 'm in je garage te hebben Net zoals m'n mothership Die nu ineens 'dood' is! Nog meer frustratie! Reageren
Dastard Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ja, die SWAT tank staat er nog ... niets mee aan de hand ... het was alleen de mothership die ineens was veranderd van kleur ...Ik heb de SWAT tank tijdens de laatste missie gejat, in een garage gezet en vervolgens zelfmoord gepleegd ... als je dan terugloopt staat hij er nog steeds. Enige nadeel is dat je al je guns kwijt bent + wat geld ... niet dat je veel met die SWAT tank doet daarna maar het is wel leuk om 'm in je garage te hebben Net zoals m'n mothership Die nu ineens 'dood' is! Nog meer frustratie! Raar,veel mensen op't forum hier hebben het ook al geprobeet,maar het lukte niet. Welke versie heb je PC,PS2,...? >>> Door Bling: Gelieve je offtopic vragen achterweg laten, en je dus gewoon op de vraag van de topicstarter richten. Dit soort vragen kun je voortaan dus beter even via de PB-functie doen. <<< Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik heb die swat tank geprobeerdt op bijde consoles en het lukte me niet raar dat het jou wel lukt :O Vriendelijke groet stijn Reageren
Rensch Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik heb de PC versie... Hmm ik zal precies zeggen wat ik heb gedaan: Toen de missie begon (CJ zegt dat hij het alleen wil doen, Sweet heeft respect blablablbalba) toen ben ik dus die SWAT tank gaan halen. Vervolgens ben ik naar 'De hood' gereden en heb de tank gewoon in de garage vam The Johnson house gezet. Vervolgens ging ik bij auto's staan om ze vervolgens in de tank te schieten waardoor je levensbalk steeds verder aftakelt. Toen ik dood was stond er natuurlijk 'mission failed' en toen ben ik als een gek in een auto gesprongen en zo snel mogelijk weer terug vanuit het ziekenhuis naar de hood gereden en toen stond hij daar nog ... toen heb ik opgeslagen en heb ik de missie gewoon weer overnieuw gedaan om vervolgens (na de missie) iedereen nat te spuiten (jeeeeej) met de SWAT tank (die nog in m'n garage stond!) Wat gaat er vaak fout bij de andere dan? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) Bij sommige getunede wagens kan wel eens de kleur wit worden omdat er veel textures geladen moeten worden. Bij de Mothership is dit ook, en dus wordt hij wit. Bewerkt: 7 juni 2007 door Donald F. Duck Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik heb de PC versie...Hmm ik zal precies zeggen wat ik heb gedaan: Toen de missie begon (CJ zegt dat hij het alleen wil doen, Sweet heeft respect blablablbalba) toen ben ik dus die SWAT tank gaan halen. Vervolgens ben ik naar 'De hood' gereden en heb de tank gewoon in de garage vam The Johnson house gezet. Vervolgens ging ik bij auto's staan om ze vervolgens in de tank te schieten waardoor je levensbalk steeds verder aftakelt. Toen ik dood was stond er natuurlijk 'mission failed' en toen ben ik als een gek in een auto gesprongen en zo snel mogelijk weer terug vanuit het ziekenhuis naar de hood gereden en toen stond hij daar nog ... toen heb ik opgeslagen en heb ik de missie gewoon weer overnieuw gedaan om vervolgens (na de missie) iedereen nat te spuiten (jeeeeej) met de SWAT tank (die nog in m'n garage stond!) Wat gaat er vaak fout bij de andere dan? Wanneer de swat tank buiten staat bij die swat ventjes reed ik naar de johnson house parkeer hem in de garage ga terug naar sweet en blaas zijn auto op. mission failed. Als ik dan terug ga naar the johson house dan staat ie niet meer in de garage ;l Vriendelijke groet stijn Reageren
Dastard Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik heb de PC versie...Hmm ik zal precies zeggen wat ik heb gedaan: Toen de missie begon (CJ zegt dat hij het alleen wil doen, Sweet heeft respect blablablbalba) toen ben ik dus die SWAT tank gaan halen. Vervolgens ben ik naar 'De hood' gereden en heb de tank gewoon in de garage vam The Johnson house gezet. Vervolgens ging ik bij auto's staan om ze vervolgens in de tank te schieten waardoor je levensbalk steeds verder aftakelt. Toen ik dood was stond er natuurlijk 'mission failed' en toen ben ik als een gek in een auto gesprongen en zo snel mogelijk weer terug vanuit het ziekenhuis naar de hood gereden en toen stond hij daar nog ... toen heb ik opgeslagen en heb ik de missie gewoon weer overnieuw gedaan om vervolgens (na de missie) iedereen nat te spuiten (jeeeeej) met de SWAT tank (die nog in m'n garage stond!) Wat gaat er vaak fout bij de andere dan? Over de PC Versie,als je wil kun je een MOD downloaden dat je The Mothership hebt ,) Reageren
Rensch Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 To BigStijn: Dat is echt vreemd wat hoeveel magazijnen ik ook leeg schoot op Sweet z'n auto ... hij ging niet kapot! Zelfs niet toen ik op de tank schoot! Misschien moet je toch maar de zelfmoordtechniek gebruiken To Dastard: Vet! Weet jij ook waar ik die kan vinden? (I love the mothership ^^ ) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 To Dastard: Vet! Weet jij ook waar ik die kan vinden? (I love the mothership ^^ ) Ik zou als ik jou was niet teveel mods gaan gebruiken, het kan ook makkelijker. In dit topic wordt een beetje uitgelegd hoe je doormiddel van het verwisselen van textures 'The Mothership' kan krijgen. Tevens zou je er ook voor kunnen kiezen een garageditor te gebruiken, hiermee spawn je een voertuig naar keuze in een willekeurige garage. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) Dit textureverlies is ook bij mij voorgekomen, en je kunt er meer over vinden in een topic dat nog neit zo heel oud is. Ik heb gezocht, maar ik kan het even niet vinden. Als ik eht heb gevonden zet ik het in mijn post. Maar bij de topicopener van dat topic was dit paintjobverlies (wéér een andere naam ) voorgekomen bij een gepimpte auto in de garage van het Johnson House had gezet. Je kunt ook om the Mothership van The Thruth te krijgen een mod downloaden waardoor je bijna alle voertuigen kunt modden, waaronder de Camper. Je kunt deze dan in een modshop omspuiten in de jusite paintjob (jaja, die zit ertussen! ). Die mod kun je hier downloaden. Je kunt nog een mod downloaden, waar dit een van de vele functies is. Deze vind je hier. Bewerkt: 7 juni 2007 door MartyCeha Reageren
PIERRO P Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik heb nog wel wat toe te voegen. Ik kreeg laatst een link naar een Walktrough voor unieke voertuigen. Hierin staat dat als het mothership zijn verfwerk verliest. Hij wit word. (is al bekend) Maar een compleet witte camper is wel uniek gekleurd. Dat wil zeggen dat een compleet witte camper niet bij Pay&spray te krijgen is. Dus ook al verlies je de paintjob. Je hebt nog wel een unieke compleet witte camper. Reageren
Rensch Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Haha, oh sh*t! Ik heb 'm uit woede al de lucht in geblazen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.