JeGe Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Over the mothership: Moet je in die garage zetten tegenover Mad Doggs crib en dan via de muur de blue hell invliegen en tegen die garage aan, dan zul je zien dat hij eerst wit is en na 2 tellen de originele kleur heeft. Dus ik denk dat na een tijdje de kleuren automatisch eraf gaan(kan niet uitproberen, ben mn memory kaart kwijtgeraakt en ben overnieuw moeten beginnen. Zalbinnenkort wel eens kijken. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Als je niet had gesaved, dan zou dit uniek wit busje nog in je garage staan Ik ga er tenminste van uit dat je wél gesaved hebt. Moet je maar met de mod of een trainer doen. Reageren
Rensch Geplaatst: 8 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Jaa ik had hem daarna idd gesaved -_- Achjaaa ... ik heb m'n SWAT tank nog ^^ Reageren
tjoef Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 kheb ook ooit eens 2 autootjes getuned bij de Wheel Arch Angels in SF. Ik had ze zo'n paint jobke gegeven en toen ik een paar dagen later eens in de garage ging zien, waren ze ineens helemaal wit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.