Jump to content

Verkeer


Rensch

Recommended Posts

Hmm, ik weet niet of deze wens al eerder is uitgesproken anders mag er meteen een :slotje: op, maar zou het niet hemels zijn als RockStar eindelijk het verkeer eens wat normaler rond laat rijden? Waarschijnlijk is dit heel moeilijk maar het brengt zoveel frustraties met zich mee!!

Voorbeelden:

*Auto's die ineens van links naar rechts (en andersom) 'vliegen' zodat jij er met volle snelheid tegenaan knalt

*Auto's die op de snelweg plotseling een afslag nemen (vanuit de rechterbaan, een rechter afslag ofzo)

*Auto's die constant moterrijders om rijden (zodat jij met je auto weer over de moter heen 'struikelt')

*Ziekenwagens en Brandweerwagens die als een zieke geest op je af komen karren en je vervolgens plat rijden (en in de ergste gevallen boven op je blijven staan! *spreekt uit ervaring*)

*Auto's die plotseling de weg op komen rijden (ja oke, dit kan ook aan de stoplichten liggen omdat jij door rood rijdt maar ik heb ook welles gehad dat ze zomaar (zonder stoplichten, bijv. op een kruistpunt) gewoon de weg op rijden en vervolgens een opstopping veroorzaken)

Vul aan zou ik zeggen! Ik denk dat het verkeer wel mijn #1 frustratie is in GTA San Andreas! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Groot gelijk.

Het verkeer mag wat realistischer worden.

Ik heb onlangs SA uitgespeeld en moet toegeven dat ik het erg irritant vond toen er constant wagens achteraan mijn voertuig botsten.

Link to comment
Delen op andere websites

de AI van het verkeer was idd niet zo goed, net als de Ai van de politie. daar zal wel verandering in komen. :bier:

Ik vondt het altijd irritant dat als ze "haast" hebben tegen iedereen aan rijden. dan wil ik wraak en schiet ik em neer, mar dan krijg ik politie dus dat was altijd k*t. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ben je net lekker bezig met een wilde achtervolgingen, komt er opeens een auto aangeracet en bots vervolgens tegen je op! en dan vervolgens vlieg jou auto weer eens op de kop, moet je weer snel uitstappen, maar wanneer bje bent uitgestapt ben je toch allang weer dood. Is het niet door de politie dan wel door de ontploffing van je auto zelf! zeer irritant was dat!

Link to comment
Delen op andere websites

hetgeen waar ik me al helemaal aan iriteerde is als je bijv op de snelweg rijd en je rijd pakweg 100 km/h en dan rijden de andere bestuurders ook allemaal zo hard en als je dan plotseling remt en je rijd in 1 klap nog maar 20km/h dan rijden die andere ook opeens zo langzaam pffff doodergeren aan zulke dingen

of als je opeens 8terom kijkt en je ziet niks en je kijkt weer voor je tijdens het rijden en dan komt er opeens iemand op ze dooie gemak langs je rijden terwijl die de net nog niet reed :bonk::bonk::bonk::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

hetgeen waar ik me al helemaal aan iriteerde is als je bijv op de snelweg rijd en je rijd pakweg 100 km/h en dan rijden de andere bestuurders ook allemaal zo hard en als je dan plotseling remt en je rijd in 1 klap nog maar 20km/h dan rijden die andere ook opeens zo langzaam pffff doodergeren aan zulke dingen

of als je opeens 8terom kijkt en je ziet niks en je kijkt weer voor je tijdens het rijden en dan komt er opeens iemand op ze dooie gemak langs je rijden terwijl die de net nog niet reed :bonk::bonk::bonk::bonk:

jaaaaaa dat vind ik ook DOODirritant ... vooral met races ... dan kijk je achter je hoever je tegenstander van je vandaan is en zodra je weer voor je kijkt vlieg je kei hard op de achterkant van een auto die er daarvoor nog helemaal niet reed ... frustratie!!!!!! Daar moeten ze idd ook echt iets aan doen

Link to comment
Delen op andere websites

Dat stuk snelweg van Angel Pine naar Los Santos... daar kun je niet normaal rijden!

Vrachtwagens rijden daar zó hard dat je ze soms niet eens kan bij houden en dan rijden die tractoren langzaam...Dat veroorzaakt natuurlijk weer een crash. Zo kun je NOOIT normaal rijden daar!

Ook de snelweg van Las Venturas.... Eindelijk een snelweg met ruimte om in te halen!

Maarja, dan vliegt er om de 5 sec. een motor voor je auto (of jou motor;))

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het verkeer mag wel wat realistischer.

Vooral op de snelweg van SF naar LS

Daar rijden ze als gekken. Als je met een motor er rijd word je om

de 10 seconden geschept door een vrachtwagen. :bonk:

en als je met een auto rijd dan krijg je opeens een andere auto tegen je aan.

:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet wat voor versie jullie hebben maar op de ps2 heb ik daar nooit last van gehad

nou ga het dan nog maar is spelen. ik heb ook de ps2 versie hoor. Ga maar is in las venturas op de snelweg rijden met hoge snelheid, gegarandeerd dat je dan meerdere punten die in dit topic genoemd zijn meemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een ontzettend dom stuk gevonden ...

Bij Avista Country club ... daar knalt iedereen tegen elkaar aan bij de kruising ... er staan gewoon stoplichten maar er worden dan auto's netjes voor het rode stoplicht gespawnt en de auto's die (loei)hard aankomen rijden knallen er dan gewoon achterop ... je krijgt dan één grote kettingbotsing ... ook zwaar irritant ... je komt die kruising amper levend over omdat er altijd wel ongelukken gebeuren voor die stoplichten en daardoor iedereen als een gek overal tegenaan beukt :duh:

Bewerkt: door Rensch
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...