Jump to content

Verkeer


Rensch

Recommended Posts

hetgeen waar ik me al helemaal aan iriteerde is als je bijv op de snelweg rijd en je rijd pakweg 100 km/h en dan rijden de andere bestuurders ook allemaal zo hard en als je dan plotseling remt en je rijd in 1 klap nog maar 20km/h dan rijden die andere ook opeens zo langzaam pffff doodergeren aan zulke dingen

of als je opeens 8terom kijkt en je ziet niks en je kijkt weer voor je tijdens het rijden en dan komt er opeens iemand op ze dooie gemak langs je rijden terwijl die de net nog niet reed :bonk::bonk::bonk::bonk:

jaaaaaa dat vind ik ook DOODirritant ... vooral met races ... dan kijk je achter je hoever je tegenstander van je vandaan is en zodra je weer voor je kijkt vlieg je kei hard op de achterkant van een auto die er daarvoor nog helemaal niet reed ... frustratie!!!!!! Daar moeten ze idd ook echt iets aan doen

Ja, en sommigen autos verdwijnen als je effe opzij kijkt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik ben momenteel bezig met het vervolledigen van GTA III.

En wat me momenteel ook tegen steekt is dat voetgangers gewoon onder je wagen springen als je wat te dicht rijdt.

Dat ze weglopen al hoe en wel maar dat ze constant onder je voertuig springen vind ik toch vervelend.

Ik kan me niet herinneren of het in de ander GTA's ook zo was.

Ik hoop dat in GTA IV het in iedere geval niet zo is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben momenteel bezig met het vervolledigen van GTA III.

En wat me momenteel ook tegen steekt is dat voetgangers gewoon onder je wagen springen als je wat te dicht rijdt.

Dat ze weglopen al hoe en wel maar dat ze constant onder je voertuig springen vind ik toch vervelend.

Ik kan me niet herinneren of het in de ander GTA's ook zo was.

Ik hoop dat in GTA IV het in iedere geval niet zo is.

ja zeg dat en dat als er toevalig een agent net jou kant op kijk dat je dan gelijk politie achter je aan krijg terwijl die voetganger het zelf deed

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ik dit topic nog eens zie, ben ik van mening dat dit onderwerp eigenlijk al wel besproken wordt in dit topic. Om ervoor te zorgen dat we door de bomen het bos nog wel kunnen zien, sluit ik dit topic. :)

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...