Hawkx Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Hallóo ik probeerde een save game downloaden en erin zetten maar als ik start zie ik in load game de naam enzo wel maar als ik laad komt er foutmelding. Dan sluit het af. p.s. hoe bestuur ik hydra Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) Hallóo ik probeerde een save game downloaden en erin zetten maar als ik start zie ik in load game de naam enzo wel maar als ik laad komt er foutmelding.Dan sluit het af. p.s. hoe bestuur ik hydra Best hawkx je save game is mischien voor een andere versie gemaakt. dan jij op het moment hebt. Mischien heb jij versie 2.0 terwijl de savegame voor 1.0 is Heb je de savegame met winRAR geopent? Vriendelijke groet stijn Hoe kan je zien welke versie je hebt: Je hebt 3 versies. V1, V1.1 en V2.V1: Je ziet niks rechtsonder in het beginscherm. V1.1: Je ziet het rechtsonderin staan. V2: Je ziet het rechtsonderin staan. EDIT: de hydra bestuur je zo: Hou w net zo lang in totdat je in de lucht bent. Druk dan 8 in op het numpad. (het kan ook 2 zijn) Als je uit de hydra springt heb je altijd een parachute vergeet niet me 2 de wielen in te doen!(gewoon cijfer 2 niet op het numpad) Bewerkt: 7 juni 2007 door Bigstijn Reageren
Hawkx Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Uhmm nee de save game is echter wel bestemd voor 1.0 ik heb het meerdere malen geprobeerd en bedankt voor de besturing Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Uhmm nee de save game is echter wel bestemd voor 1.0ik heb het meerdere malen geprobeerd en bedankt voor de besturing Geen dank. Heb je versie 1.0? vriendelijke groet stijn Reageren
Hawkx Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik weet het helemaal zeker 1.0 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik weet het helemaal zeker 1.0 Je kunt wel even testen of je daadwerkelijk V1 hebt. Hier op het forum staan twee topics, met elk daarin savegames. Het ene topic in het speciaal bestemd voor V1, de andere voor V2. Download eens een savegame uit beide topics en kijk welke het doet. Je vindt hier het topic van V1 en hier die van V2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.