FRANKIEE Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) Hallo, Ik zit al een tijdje vast op de missies Learn to fly en New model army vast. Wie heeft er tijd om deze missies voor me uit te spelen?? Want ik merk wel dat ik voor geen ene reet kan vliegen. Ik las dat de missie N.O.E. ook een missie is waar ik moet vliegen...dus als je deze dan gelijk mee wilt pakken . Ik weet et, ik ben veeleisend, maar ik wil gewoon GTA uitspelen . Heb em opgeslagen onder slot 2 Bij deze, alvast bedankt Greetz, Frank Heb wel versie 1 GTASAsf2.b Bewerkt: 7 juni 2007 door FRANKIEE
Typhoon Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) Mission Passed: Learning to Fly, N.O.E, Supply Lines, New Model Army Beloningen: Kijk op de missies pagina van WikiGTA om de beloning per missie te zien Cheats/mods: Niet gebruikt Extra: Ik ben 1 keer dood gegaan tijdens de missie N.O.E, ik lette namelijk even niet op en toen knalde ik tegen een boom, gevolg was dat ik ontplofde. Hierdoor ben je je wapens kwijt, gelukkig kun je die snel weer kopen/vinden. Savegame: Nog veel plezier en succes bij het spelen van San Andreas! Bewerkt: 7 juni 2007 door Typhoon
FRANKIEE Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 thnx voor het halen van de missies Alleen jammer dat je dood bent gegaan, maja nix aan te doen greetz Frank
Recommended Posts