brbgtaplayer Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Hallo, Ik heb binnenkort een feest op school, en nu willen we met twee xboxen tegen elkaar gamen (8 spelers). Maar nu is mijn vraag; kan dit met de standaard bijgegelverde netwerkkabel? Of moet ik die kabel van 30 euro kopen? Of kan het ook met een 'gewone' crosslink-netwerkkabel? plz help. Reageren
[Xplode] Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Dat weet ik wel, ik zal het je even uitleggen. Je moet gewoon de standaard internet kabel in jou Xbox doen en de andere kant in de andere Xbox. Je hebt hier geen crosslink kabel voor nodig. Als het goed is kan je nu beginnen met spelen. je moet natuurlijk wel op minstens 2 tv's spelen. Bewerkt: 12 juni 2007 door [Xplode] Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 13 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Maar kan dit ook met een gewone netwerkkabel (die standaard kabel is mogelijk te kort)? Of moet dat dan wel met een crosslink-kabel? Reageren
[Xplode] Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Je moet gewoon een UTP-kabel hebben (ik weet trouwens niet of dit nou voor internet of voor telefoon was :$ ). Je weet wel, gewoon zo'n kabel die ook in je computer zit. Dus je hebt geen crosslink kabel nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.