Jump to content

RCON Password?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey.Sinds net heb ik SAMP eindelijk geinstaleerd,maar als ik heb opstart dan vraagt ie RCON password,en als ik doorga dan staat er Connect 78.....En dat blijft ie doen :?.Kan iemand me pleadse helpen?.Mvg:Gino

Geplaatst:
Hey.Sinds net heb ik SAMP eindelijk geinstaleerd,maar als ik heb opstart dan vraagt ie RCON password,en als ik doorga dan staat er Connect 78.....En dat blijft ie doen :?.Kan iemand me pleadse helpen?.Mvg:Gino

Correct me if I'm wrong, maar ik denk dat je per ongeluk de verkeerde versie hebt gedownload. Hoogstwaarschijnlijk heb jij de 'server version' gedownload. Die versie is voor mensen die een eigen server willen. Als je gewoon wilt spelen in een server, dan moet je de 'client version' downloaden. Dat kan overigens hier.

Geplaatst:

Correct me if I'm wrong, maar ik denk dat je per ongeluk de verkeerde versie hebt gedownload. Hoogstwaarschijnlijk heb jij de 'server version' gedownload. Die versie is voor mensen die een eigen server willen. Als je gewoon wilt spelen in een server, dan moet je de 'client version' downloaden. Dat kan overigens hier.

Thanx,maar als ik dit doe,dan staat er.Opgeslagen in Program Files /Rockstargames/Gta San Andreas,maar al ik daar kijk staat er helemaal niks op dat schermpje!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...