IronBullet Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 wie kan er allemaal JUMPEN ?? (ikke wel )
Aeroplane Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik kan het , maar ben er niet fier op. Jumpen is dom. En dit is het .. 1000 Topic erover ? Zoekfunctie
DenkaanHenk Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Nee. En ik wil het ook niet kunnen. :$
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Nee. En ik wil het ook niet kunnen. :$ En zo denk ik er ook over
GekkieJ01 Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 ik kan het wel..... Het is inmiddels al een rage in europa dus ik wou het ook kunnen Ik kan hardjump en de normale duojump leer ik nog wel! Ik ben het gaan leren toen ik naar jumpstyle luisterde toen ging ik naar patrick jumpen kijken en zo
Gino99 Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik kan wel Jumpen en vind het ook wel geinig.De muziek is ook toppie
GTA Monster Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik kan al erg lang goed jumpen, dat wil ik ook zo houden!
sevaboy Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 En daar zijn we weer. En jumpen is geen sport Gebruik ff de zoekfunctie of kijk in NOTA Daar staan er 3 op de 1ste pagina. Maar om onntopic te blijven Ik kan jumpen. En er bestaan maar 3 jumpstijlen: (Gewone)Jump,Duo-Jump,Trio-jump en Hardjump is harde jump(hardcore). Dus jullie hebben weer wat bijgeleerd.
NilsHolgersson Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Sevaboy plaats eens een paar YouTube filmpjes met je jumpkunsten
Clowntje_93 Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ja, als je zo goed kan jumpen moet dat geen probleem zijn.
sevaboy Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Sevaboy plaats eens een paar YouTube filmpjes met je jumpkunsten Youtube is ouderwets En ik sta erop-> Ga naar www.Youtube.com en dan bij zoek:Jumping BJorn en dan zal er JUmping Bjorn en Mitch staan. Maar me jumpstyle zit altijd in een update
NilsHolgersson Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik zie ze niet hoor. Jumping Bjorn en Mitch?
Mister.X Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik kan ook goed jumpen! Gewoon,Duo,stampjumpen! als je een video wil zien van me PM me maar of vraag het hier!
profile Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik jump als ik wil opvallen. En anders nooit. Zoals daarjuist. Ik was met mijn school op schoolreis. En ik heb op de schoolbus staan HARD jumpen . En neen ik kan ook niet jumpen. Enkel de muziek is mooi.
Recommended Posts