sevaboy Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik zie ze niet hoor. Jumping Bjorn en Mitch? Maar ik denk dat Mitch hem verwijder heeft, ff een smssje naar hem sturen. Als hij hem verwijdert heeft, dan ga ik en mitch een nieuwe maken.
Verrity Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) Daar gaan we weer, Ja ik kan Jumpen. (Best in DuoJump en Hardjump) EDIT: potverdorrie weer een dubbelpost verwijderen AUB ) Bewerkt: 7 juni 2007 door Verrity
Verrity Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Daar gaan we weer, Ja ik kan Jumpen. (Best in DuoJump en Hardjump)
NilsHolgersson Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik zie ze niet hoor. Jumping Bjorn en Mitch? Maar ik denk dat Mitch hem verwijder heeft, ff een smssje naar hem sturen. Als hij hem verwijdert heeft, dan ga ik en mitch een nieuwe maken. Hmm ok, maar wel goed doen dan he. Ik meen namelijk gelezen te hebben dat jij nogal kinderachtig schijnt te jumpen. :$
sevaboy Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik zie ze niet hoor. Jumping Bjorn en Mitch? Maar ik denk dat Mitch hem verwijder heeft, ff een smssje naar hem sturen. Als hij hem verwijdert heeft, dan ga ik en mitch een nieuwe maken. Hmm ok, maar wel goed doen dan he. Ik meen namelijk gelezen te hebben dat jij nogal kinderachtig schijnt te jumpen. :$ Wat is er eigenlijk met jouw? Ga ergens anders iemand tegen een ander opsteken,niemand heeft me zien jumpen. Dus kunnen ze niets beginnen over dat ik kinderachtig jump. En wat heb ik gelezen over jou?Dat je mensen opsteekt. En doe dit liever via een PB.Dit topic gaat niet over jou die menen opsteekt en Sevaboy die kwaad word (voor de zoveelste keer)op jou.Dus PB(PB is een machine die mensen leert praten met elkaar)
NilsHolgersson Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Sorry Seva, het kwam doordat ik me vaag deze reactie herinnerde: KIndjes?Ik sta zelf ook op Youtube.EN er staat gasten van 18 op te jumpen.En als je (bijna)13 bent,ben je niet meer zo kinds.Dus ik jump niet kinderachtig!Misschien die je kent,maar ik pas niet bij kindjes jump! Iemand beweerde dus dat je sowieso kinderachtig jumpte omdat je jong was... bewijs het tegendeel!
Verrity Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ophouden met off-topic postst. het is spam vind ik erg irritant
DdJDean Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Nee ik kan het niet en ik wil het niet. En ookal zou ik het redelijk kunnen zou ik het niet durven om een filmpje te plaatsen op YouTube. Ik heb nog nooit een filmpje gezien waar in de comments goed waren. Het wordt gewoon teveel afgekraakt. Bij een school gingen er 50 mensen tegelijk jumpen. Het applaus was rotzooi en etensresten gooien zei een vriend van me. De kritiek is te hoog om het te doen en zo mooi is het ook weer niet. De muziek is wel verslavend, maar de dans voor mij helaas niet.
.Djanick Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 nee vind jumpstyle een afgezaagde soort van energy verbruik. al die irritante kindertjes die op sch0ol en overal maar proberen te jumpen terwijl ze het niet kunnen, overal die filmpjes op internet en elkaar afkraken omdat iemand niet goed op en neer springt? "ik heb gejumped op een container" boeit mij dat wat! was er van af gevallen ofzo -.- ik ga toch ook niet zeggen waar ik allemaal heb lopen pitten *pitten is iets bij metal concerts *
Nuke[NL] Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 je hoeft het ook niet leuk te vinden en te kunnen hoor .Djanick, ieder zijn eigen ding. Ik kan in ieder geval wel goed duo- en stampjumpen, en ook de muziek is helemaal geweldig. Nuke[NL]
Bigstijn Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 eigenlijk vind ik jumpen heel leuk. + de muziek is mooi ;D Normaal jumpen en stampjumpen lukt goed maar ik kan er die dubbelle draai niet inkrijgen
NandroDavids Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Sorry, maar we hebben nu wel genoeg topics over het fenomeen jumpen en die kun je allemaal vinden in Beeld & Geluid. Nieuwe topics over jumpen zijn absoluut niet meer nodig, gezien de overvloed aan jumptopics die er de afgelopen maanden al zijn geopend. Topic gesloten dus
Recommended Posts