joey breemer Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) mijn mods wat ik heb gedownload ken ikj niet zien bijv:de ferari vervang ik door hotring racer A en dan typ ik de code in en dan verschijnt die niet wel jammer,. Bewerkt: 7 juni 2007 door joey breemer Reageren
Arthis Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 wat gebeurt er dan wel, krijg je de Hotring racer ? krijg je wel de toon van een goede code? Reageren
joey breemer Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 jah ik krijg alles behalve de auto Reageren
Arthis Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 probeer hem eens voor een andere auto in te ruilen, of bijvoorbeeld voor een die je veel ziet rondrijden. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Er zijn 2 cheat codes van hotring racers dus probeer die andere eens Vriendelijke groet stijn PS het is geen goed idee om het over een auto te doen die vaak rondrijdt en die sloom is. Ik denk dat dat ook niet de bedoeling is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.