Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

er is steeds iemand op de serv die mijn rcon pas probeert te kraken

hoe hij het zo snel doet weet ik niet

maar vanaf de serv online komt

zie ik in men logs meer dan 500 bad rcon attempts

heel snel na elkaar :(

ik vraag mij af ?kan de server daardoor crashen ?

want gisteren geeft iemand de rcon pass gekraakt en iedereen gebanned op de server

ik wou restarten en de server blijft gecrashed niemand kan terug connecten

ze krijgen error ???

Geplaatst:

Misschien heel bot en kort door de bocht, maar zou je niet gewoon stoppen met je server? Ik volg natuurlijk al je posts en alle 10 gaan ze over de problemen met maps en game-rooms, ruzie met ex-admins en het crashen van je server. Op deze manier kost het je alleen maar zuurverdiend geld aan serverhuur en feitelijk heb je er (volgens mij) nog geen seconde lol van gehad. Er lopen nu eenmaal enge gasten op internet rond met veel meer verstand van computers dan jij en ik samen en als je jezelf niet 100% zelf kunt beveiligen blijf je dit soort dingen houden vrees ik. Nou ja, een oplossing voor je specifieke gecrashde server heb ik niet -dus wat dat betreft is dit bericht offtopic- maar ik voelde even de noodzaak het vaderlijke schaap uit te hangen :clown:

Geplaatst:
Misschien heel bot en kort door de bocht, maar zou je niet gewoon stoppen met je server? Ik volg natuurlijk al je posts en alle 10 gaan ze over de problemen met maps en game-rooms, ruzie met ex-admins en het crashen van je server. Op deze manier kost het je alleen maar zuurverdiend geld aan serverhuur en feitelijk heb je er (volgens mij) nog geen seconde lol van gehad. Er lopen nu eenmaal enge gasten op internet rond met veel meer verstand van computers dan jij en ik samen en als je jezelf niet 100% zelf kunt beveiligen blijf je dit soort dingen houden vrees ik. Nou ja, een oplossing voor je specifieke gecrashde server heb ik niet -dus wat dat betreft is dit bericht offtopic- maar ik voelde even de noodzaak het vaderlijke schaap uit te hangen :clown:

sorry effe iets rechtzetten ten eerste; ja ik heb al 10 topics geplaats en er gaan er maar 2 over crash probleem

ik heb maar 1 maal een ruzie gehad met een admin wegens hij een hacker was (terecht toch )

en ik dacht dat een moderator toch om mensen te helpen is en niet aftebreken :puh:

en vergeet 1 ding niet iedereen is ooit eens newby geweest ook jij :puh:

maarja toch bedankt voor uw hulp :):klap:

Geplaatst:

is het niet mogelijk als een speler 3 X het r_con pass verkeerd ivoert dat hij dan automatisch word gabanned?

ik ben er zelf ook mee bezig maar ik doe het met 0.2.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...