Pitbull Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Hey, Weet iemand waar ik Microsoft vergelijkingseditor kan downloaden? En is het dan gratis of niet? Ik heb hem dringend (tegen zondag!) nodig...Voor mijn leerkracht wiskunde moet ik wat vergelijkingen in Word maken, en dat kun je alleen maar met die editor. Ik weet dat hij standaard bij mijn Word zit, maar ik heb de CD-rom niet meer van Office...En voor de editor te installeren moet je de CD_rom hebben... Alvast bedankt... Reageren
ifc3 Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Hey, Weet iemand waar ik Microsoft vergelijkingseditor kan downloaden? En is het dan gratis of niet?Ik heb hem dringend (tegen zondag!) nodig...Voor mijn leerkracht wiskunde moet ik wat vergelijkingen in Word maken, en dat kun je alleen maar met die editor. Ik weet dat hij standaard bij mijn Word zit, maar ik heb de CD-rom niet meer van Office...En voor de editor te installeren moet je de CD_rom hebben... Alvast bedankt... Daarvoor kun je openoffice.org math gebruiken. Die is te downloaden op nl.openoffice.org. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.