kelwin Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 please weet iemand waar die vcn maverick staat ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 please weet iemand waar die vcn maverick staat ? probeer eens te kijken bovenop het VCN gebouw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kelwin Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 heb ik al gekeken maar daar staat hij niet en ik heb gta vice city stories uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marioleo69 Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 Hij heeft geen vindplaats. Maar hij komt wel achter je aan als je drie sterren hebt. Zou je eigelijk als je op een hoog gebouw zou staan de pillot uit de helicopter trekken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kelwin Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 dat helpt niet ik heb op het hoogste gebouw gestaan maar die vcn maverick hing nog steeds boven me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) Nee inderdaad, hoe hoog je ook staat, hij zal altijd boven je blijven zweven. Als je hem uit de lucht haalt is hij sowieso kapot, tenzij hij met een gelukje voor de Pay & Spray valt, als dat uberhaupt al werkt bij helikopters. En dan moet je ook nog eens achterstevoren wegvliegen uit de Pay & Spray, dus dan is je helikopter al ontploft voordat je in de lucht hangt. Spijtig, maar ik denk niet dat er een goede en simpele manier is om de VCN Maverick te krijgen. Maar de andere 2 Mavericks kan je wel krijgen, namelijk de VCPD Maverick en de normale Maverick. De VCPD Maverick haal je bij vrijwel elk politiebureau op het dak, en de normale Maverick haal je vlakbij het Hyman Memorial Stadium, in het noorden van het eerste eiland. Wel natuurlijk eerst From Zero To Hero halen, anders zul je helemaal geen vliegtuigen of helikopters vinden. Bewerkt: 7 juni 2007 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2007 Maar hier zie je dat de VCS Maverick op de grond staat? Is dat dan met cheatdevice gedaan ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2007 Nee inderdaad, hoe hoog je ook staat, hij zal altijd boven je blijven zweven. Als je hem uit de lucht haalt is hij sowieso kapot, tenzij hij met een gelukje voor de Pay & Spray valt, als dat uberhaupt al werkt bij helikopters. En dan moet je ook nog eens achterstevoren wegvliegen uit de Pay & Spray, dus dan is je helikopter al ontploft voordat je in de lucht hangt. Spijtig, maar ik denk niet dat er een goede en simpele manier is om de VCN Maverick te krijgen. Maar de andere 2 Mavericks kan je wel krijgen, namelijk de VCPD Maverick en de normale Maverick. De VCPD Maverick haal je bij vrijwel elk politiebureau op het dak, en de normale Maverick haal je vlakbij het Hyman Memorial Stadium, in het noorden van het eerste eiland. Wel natuurlijk eerst From Zero To Hero halen, anders zul je helemaal geen vliegtuigen of helikopters vinden. En hoe zit het dan als je nu zelf eens met een helikopter vliegt.Kan je dan op gelijke hoogte komen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2007 En hoe zit het dan als je nu zelf eens met een helikopter vliegt.Kan je dan op gelijke hoogte komen ? Dat zou opzich kunnen, maar dan heb je grote kans dat je allang bent neergeschoten. Die heli vliegt best hoog, en er wordt erg heftig op je geschoten. En dan is het nog maar de vraag of het werkt, en of de VCN Maverick niet weg vliegt. Goed bedacht, maar ik denk dat het vrijwel onmogelijk is als je realistisch bent, zelfs met cheats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2007 En hoe zit het dan als je nu zelf eens met een helikopter vliegt.Kan je dan op gelijke hoogte komen ? Dat zou opzich kunnen, maar dan heb je grote kans dat je allang bent neergeschoten. Die heli vliegt best hoog, en er wordt erg heftig op je geschoten. En dan is het nog maar de vraag of het werkt, en of de VCN Maverick niet weg vliegt. Goed bedacht, maar ik denk dat het vrijwel onmogelijk is als je realistisch bent, zelfs met cheats. Wat je zou kunnen doen, het is maar een idee, hem neerschieten in de buurt van een garage. Als je hem dan hebt neergeschoten, doe je de anti-politiecheat, voor wat rust. Dan duw je hem erin en loop je weg. Zodra hij dicht is, ga je terug en duw je hem er weer uit. Dan zou je een hele VCN Maverick moeten hebben. Zeg maar of het werkt. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kelwin Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2007 nee dat dat lukt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.