Jump to content

Scarface vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraag over de game Scarface. Ik heb de eerste 3 missies gehaald. In de eerste missie moest je iedereen in je huis en in je tuin dood schieten voordat de politie komt. In de tweede missie met je drugshandelen op het strand. En in de derde missie moet je een geldbus met $ 50,000 jatten en afleveren. Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen wat ik allemaal gedaan hebt. Maar wat moet ik nu doen? Na die eerste 3 missies? Ik moet een of andere auto bestellen en dan rijden. Dat snap ik niet hellemaal dus help me. :bonk:

Geplaatst:

Als je ingame bent moet je gewoon op Tab duwen en Driver selecteren dan komt er een menu met 1 auto die selecteer je en dan belt Tony je chauffeur en dan staat je auto een paar meters verder :*D:cya:

en als je nog vragen hebt mag je ze gerust aan mij stellen :tu:

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Geplaatst:

Oke ik heb nog een vraag. :sigaar: Wat moet je doen? Want ik moet naar een geel kruisje rijden met die auto. Dat is een winkel. Maar waarom zijn er geen verhaalmissies inplaats van die zaken overnemen in little havana? :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

wel, stap uit de auto en ga naar binnen :puh: (Pedro pawn shop he?)

Bewerkt: door SWYV
Geplaatst:

wel tis die hoofdmissie

de hoofdmissies zit er niet in, verhaallijn ook niet maar het gaat puur over macht terugwinnen van je vijanden dus miami + eilanden terugwinnen voor jou

Geplaatst:

Oh oke zo zit dat dus. :sigaar: Maar ik kan niet in alle boten. In welke boten kan ik wel in? :?

Geplaatst:

zie

[TAB] => exotics => Boathouse, kijk of jij een boot kan kopen

maar die zal jij wel niet zomaar vinden vrees ik, later in spel kan jij een bootdriver kopen maar in het begin van spel nee dus even volhouden

met de bootdriver kan jij je homie opbellen en dan komt die met boot ipv auto

Geplaatst:

Oke bedankt man. :sigaar: Kan iemand mischien een lijstje maken met alle soorten voertuigen en boten?

Geplaatst: (bewerkt)

ik zal dat wel effe doen

kzal het doen hier plaatsen

Bewerkt: door gtafreak007
Geplaatst:

Dit is de Lijst van alle Voertuigen en Boten in Scarface The Wolrd is Yours

Auto's

Qm Convertible(die heb je sowieso al)

Bandit ST

Orient YV

Stretch Limo

GPV Offroad

Santa Monica

Monterey Shark

Caballo El Ray

Lakota Fastback

Mojave

Tomahawk SS

GS Wolhabend

Lightning

Delphine

Conick N29

Bodog Stampede

Bulldozer

MPD Cruiser

Whisky Ghost

Odin VH88

Ariel MK III

Albatros

Rattler

Stampede

Pumah

Bacinari

Brahma

Panther

Fellini

Ambassador

Boten

Powerboat(heb je al van begin zoals de auto)

Jet Boat

Picklefork

Antique Trickcraft

Floatplane

Cigarrete boat

Attack Boat

Fan Boat

Sports Fishingboat

Racing boat

Cigarette Gun boat

Yacht

Zo ik hoop da je hier wat aan hebt :*D

Geplaatst:

Bedankt gtafreak007. :tu: Nu weet ik lekker alle auto's en boten. ^_^ Trouwens ik heb die missie van Pedro pawn shop ook gehaald. :puh: Was een leuke missie. _O_ Je moest 3 pakketjes afleveren. :cya:

Geplaatst:

Ja maar er zullen nog leukere missies komen hoor zoals distribition ofsow moet je geld van je winkels gaan halen daar verdien je pas geld mee maar je moet eerst een warehouse hebben en Kg suppliers dat is pas LOL

maarja tot de volgende keer :puh:

kheb et juist uitgespeeld :dans:

Scarface RULZ

Geplaatst:

De missie van de muziekwinkel is wel vet, vooral als je die gast eindelijk te pakken hebt :puh: Tony pwns

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...