Jump to content

HEEL LEUK OM TE DOEN!!!

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat moet je doen.

-een normale taxi jatten.

-breng deze naar de mod garage en bouw je taxi zoals je hem zelf wilt.

-vergeet er geen nitro in te zetten.

-vind ergens een parachute (stap in en uit een vliegtuig of heli en je hebt er een.

-stap weer in je taxi en laat er nu een bom inzetten.

-rij nu naar angelpine (dorpje onder mount chilliad)

-BLIJF MET JE POTEN VAN DE NITRO AF ANDERS ONTPLOFT DE AUTO

-In angelpine start je taximissies en pik een passagier op.

-Breng hem naar de top van mount chilliad.

-kijk waar die schans is en geef gas en schakel de bom en de nitro in.(L1 en de nitro en de bom gaan tegelijkertijd automatisch hun werk doen)

-EENMAAL IN DE LUCHT SPRING JE UIT DE AUTO EN ZIE JE DE TAXI MET PASAGIER ERIN MET VOLLE VAART DOOR DE LUCHT VLIEGEN EN INEENS BOOOOOOOOOOOMMMMMMM!!!!!!! IS IE DOOD.

Echt lachen of nie.

( dit is ook leuk om te doen bij een schans bij het water of een druk kruispunt waar veel autos rijden)

------------------------------------------------------------------------------------

Hebben jullie ook een stijlvolle manier om een passagier of een ander ziek idee laat het A.U B ff weten dan kan ik die ook uitproberen

Geplaatst:
Wat moet je doen.

-vind ergens een parachute (stap in en uit een vliegtuig of heli en je hebt er een.

-kijk waar die schans is en geef gas en schakel de bom en de nitro in.(L1 en de nitro en de bom gaan tegelijkertijd automatisch hun werk doen)

-EENMAAL IN DE LUCHT SPRING JE UIT DE AUTO EN ZIE JE DE TAXI MET PASAGIER ERIN MET VOLLE VAART DOOR DE LUCHT VLIEGEN EN INEENS BOOOOOOOOOOOMMMMMMM!!!!!!! IS IE DOOD.

Echt lachen of nie.

( dit is ook leuk om te doen bij een schans bij het water of een druk kruispunt waar veel autos rijden)

------------------------------------------------------------------------------------

Hebben jullie ook een stijlvolle manier om een passagier of een ander ziek idee laat het A.U B ff weten dan kan ik die ook uitproberen

Blijft erg leuk alleen die parachute laat ik weg! Maar waarom moet je naar de mod garage?

Geplaatst:
Wat moet je doen.

-kijk waar die schans is en geef gas en schakel de bom en de nitro in.(L1 en de nitro en de bom  gaan tegelijkertijd automatisch hun werk doen)

Echt lachen of nie.

Blijft erg leuk alleen die parachute laat ik weg! Maar waarom moet je naar de mod garage?

voor nitro

Geplaatst:

op het bovenste gedeelte van die berg....staat een camper en een fiets....die schans zie je dan vanzelf

Geplaatst:

lol :lol:

Het duurt ff als je al die handelinge heb gedaan die je moet doen maar dan heb je wel iets cowls hoor. maar ik vind ut wel stoerder als je je taxi ook meteen roze verft beetje PiMP mobile :lol: B)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...