Pennywise The Clown Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Ik ben opzoek naar een nieuwe PC. Ik wil wat offertes gaan aanvragen, en ben hiervoor gisteren al langs geweest bij Vobis. Nu wil ik aan jullie vragen waar ik vandaag zou kunnen langs gaan. Graag een stedenlijk bedrijf, dus geen Allexandrium Rotterdam ofzoiets, ik wil het graag in Venlo houden. Maar welke winkel heeft vaak de beste aanbiedingen. Weten jullie iets? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Ik heb mijn packard bell bij ben van dijk gehaaldt maar die zal in venlo wel niet zitten :l Vriendelijke groet stijn PS hij werkt uitstekend Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Ben van dijk zit inderdaad niet in Venlo. Nog andere suggesties? Ik kan ze namenlijk niet allemaal afgaan, maar wil dalijk ook niet toevallig bij een slechtgaande winkel zitten. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Ik denk dat je het eens bij Dynabyte kunt proberen. Dynabyte zit ook in Venlo. Voor het adres kun je even hier een kijkje nemen op de website van Dynabyte. Dynabyte staat goed aangeschreven bij de consument. De service is erg goed. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 (bewerkt) Ik denk dat je het eens bij Dynabyte kunt proberen. Dynabyte zit ook in Venlo. Voor het adres kun je even hier een kijkje nemen op de website van Dynabyte. Dynabyte staat goed aangeschreven bij de consument. De service is erg goed. Bedankt Cortez, ik ga er nu even langs, het is in het Centrum, dus ik vind het wel. Edit: Ik ben naar de stad geweest, en heb een aanal winkels bezocht. Ik was tevreden over een nieuwe offerte van Vobis, en een offerte van Vi-Computer. Vobis: Intel Core 2 Duo E4300 ASUS EN7600GS SILENT,512MB €.815,- Vi-Computer: Intel Core 2 Duo E4300 EVGA GeForce 8800 GTA 640MB €1050,- Wat lijkt jullie de beste keus? Bewerkt: 8 juni 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Twankala Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 als er niks tussen zit, kan je ook nog bij Dixons kijken. dat is een betrouwbare, goede winkel. voor pc's kun je daar iniedergeval goed terecht. je hebt het hoogstwaarschijnlijk ook wel in venlo. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Ik denk dat je het eens bij Dynabyte kunt proberen. Dynabyte zit ook in Venlo. Voor het adres kun je even hier een kijkje nemen op de website van Dynabyte. Dynabyte staat goed aangeschreven bij de consument. De service is erg goed. Bedankt Cortez, ik ga er nu even langs, het is in het Centrum, dus ik vind het wel. Edit: Ik ben naar de stad geweest, en heb een aanal winkels bezocht. Ik was tevreden over een nieuwe offerte van Vobis, en een offerte van Vi-Computer. Vobis: Intel Core 2 Duo E4300 ASUS EN7600GS SILENT,512MB €.815,- Vi-Computer: Intel Core 2 Duo E4300 EVGA GeForce 8800 GTA 640MB €1050,- Wat lijkt jullie de beste keus? Vi-computer, deze zaak heeft een erg goeie service, ik zal ook er bij vertellen dat ze erg en dan ook erg geruisloze systemen hebben. En ze zijn klant vriendelijk! Maar je hebt weinig aan de specs, de processor staat er en de grafische kaart meer niet. Vertel wat meer. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 he meschien moet je ook is 1 keer kijken op www.dell.nl daar kan je je eigen com laten samen stellen Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Systeemeisen van de Offerte van Vi-Computer: Vi Midi-Tower T10 Zwart PC Voeding 350 WATT LOW NOISE Intel Esletson i945G matx s775 Intel Core 2 Duo E4300 2x 1,80 WD 320GB S-ATAII U300 7200RPM 1024 MB Apacer DDR2/533 Dimm 1024 MB Apacer DDR2/533 Dimm XFX Geforce 8500GT 256 MB PCIE NEC AD7170A DL '18X DVD-RW Zw Apacer 16:1 Kaartlezer Int zw MS Windows Vista Home Premium Nero 7 oem essentials AVG Virusscanner MS Comfort Curve Keyb. USB zw. MS Optical Wheelmouse OEMzwart 1 Jaar bring in garantie Vi-Computer Allround E728 XFX 8500 GT 256 MB Pci_x EVGA GeForce 8800 GTS 640MB PC PC VOEDING 350 WATT LOW NOISE Reageren
King Room Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Als je een Aldi in de buurt hebt dan kan je daar ook altijd wel kijken, want die hebben ook goede computers te koop als ze die hebben tenminste. Aldi is met dat soort producten erg goed vind ik zelf. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Als je een Aldi in de buurt hebt dan kan je daar ook altijd wel kijken, want die hebben ook goede computers te koop als ze die hebben tenminste.Aldi is met dat soort producten erg goed vind ik zelf. Er is vlakbij een Aldi, maar die verkopen op het moment geen pc's dacht ik. Reageren
xgaming Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 (bewerkt) Koop geen standaard samengestelde pc... Je bent veel duurder uit. Ik vind het een beetje oplichterij. Voor €590,- heb je al een pc exclusief videokaart en OS (Operating System = Besturings systeem). Tenminste als je via internet wilt bestellen en even wilt wachten. Je koopt het tevens bij azerty. Specificaties: Behuizing: Kies zelf een mooie uit Bijv. klik Voeding: Cooler master extreme power (650 watt) Klik Processor: Intel Core 2 Duo E6600 Klik Grafische kaart: XFX Gefore 8800 Klik ( kan je natuurlijk aan passen). Hard disk: Samsung spinpoint P120 250 GB Klik Moederboed: Asus P5N-SLI Klik Werkgeheugen: Kingston 2 GB PC5300, 667 MHz Klik DVD/CD: Samsung Klik Als je dit niet wilt is jou keuze Sorry maar ik weet niet zo gauw een winkel in de buurt van / in Venlo. Misschien media markt? Bewerkt: 8 juni 2007 door xgaming Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Als je een Aldi in de buurt hebt dan kan je daar ook altijd wel kijken, want die hebben ook goede computers te koop als ze die hebben tenminste.Aldi is met dat soort producten erg goed vind ik zelf. Er is vlakbij een Aldi, maar die verkopen op het moment geen pc's dacht ik. Klopt op dit moment zijn ze niet te koop, Aldi-systeem zijn meestal een 500-1000 euro duurder als je al het materiaal in de winkel zou moeten kopen. Wat betreft de Vi-computer systeem ziet er netjes uit. Deze systeem wou ik ook halen eerst, er staat ook bij Vi-computer vaak een ''kracht-patser'' deze pc is zo uitgebreid met de nieuwste snufjes en dergelijke. Ik zou voor die van Vi-computer gaan! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Let wel, het is alleen nog de kast. Een monitor zal ook nog eens rond de 200 euries gaan zitten. Wordt het dan niet te gortig in jullie ogen? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Ik heb goede ervaringen met vobis venlo, me beeldscherm komt van vobis (vobis huismerk. ) het ben tevreden over de kwaliteit van het scherm. Verder hebben ze een geweldige service. Alleen als je een nieuwe PC koopt raad ik je toch aan een directx 10 kaart te halen, die zijn er al vanaf 129€. (8600GT) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.