Jump to content

Nieuwe PC

Pennywise The Clown

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb goede ervaringen met vobis venlo, me beeldscherm komt van vobis (vobis huismerk. :bier: ) het ben tevreden over de kwaliteit van het scherm. Verder hebben ze een geweldige service. Alleen als je een nieuwe PC koopt raad ik je toch aan een directx 10 kaart te halen, die zijn er al vanaf 129€. (8600GT)

je hebt al een nVidia Geforce 8500GT (DX10) voor 85 euro.

En een scherm: Ik heb een LG 194WT-SF (contrast: 2000:1) kost nu zo rond de 175 euro.

Geplaatst:

Ik heb bij Vobis een systeem laten maken. Hij kost 1124 euro, maar er zit een logitech Dolby Surround geluidssysteem bij, een Widescreen LG Scherm.

Het systeem ziet er alsvolgt uit:

AMD Athlon 64 X2 4400+

ASUS M2NPV-MX

Corsair 1024MD,DDR,128Mx72

Sapphire ATI X1950Pro,256M

WD 0250GB,Caviar SE16

LG 19" L1919S-SF TFT

Logitech X-530

AOpen QF50D MT ATX Black/Silver

MS Vista Home premium 32bits

Ik ben van plan deze computer te gaan kopen, maar wil wel nog even wat comments van jullie kant uit. Wat vinden jullie van dit systeem, is het de 1100 euro waard?

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb bij Vobis een systeem laten maken. Hij kost 1124 euro, maar er zit een logitech Dolby Surround geluidssysteem bij, een Widescreen LG Scherm.

AMD Athlon 64 X2 4400+

ASUS M2NPV-MX

WD 0250GB,Caviar SE16

LG 19" L1919S-SF TFT

Logitech X-530

Ik ben van plan deze computer te gaan kopen, maar wil wel nog even wat comments van jullie kant uit. Wat vinden jullie van dit systeem, is het de 1100 euro waard?

Nee, hij is 150 euro minder waard.

EDIT: Voor de duidelijkheid: Dat betekend dat hij +/- 950 euro waard is.....

en er zit geen widescreen bij.

Bewerkt: door ifc3
Geplaatst:

AMD Athlon 64 X2 4400+

ASUS M2NPV-MX

WD 0250GB,Caviar SE16

LG 19" L1919S-SF TFT

Logitech X-530

Ik weet niet of hij het geld waard is, wat ik wel weet dat ik die X1950 PRO zou laten vallen voor een 8600GT.

De kloksnelheid van de 8600GT is 20Mhz dan die van de X1950 maar hij ondersteunt wal directx 10 (toch een must voor toekomstige games) en hij is 20€ goedkoper.

Geplaatst:

Is DirectX 10 hiervoor de upgraden na loop van tijd?

@ifc3: De widescreen zit er wel degenlijk bij, het is namenlijk de LG 19" L1919S-SF TFT :bier:

Geplaatst:

@ifc3: De widescreen zit er wel degenlijk bij, het is namenlijk de LG 19" L1919S-SF TFT :bier:

Een L1919S-SF is geen Widescreen.

Een Widescreen is een LG 194WT-SF.

Geplaatst:

Dan was dat verkeerd opgeschreven. De verkoper had me namenlijk de normal aangeraden voor 207 Euro, maar ik heb de widescreen voor 194 euro genomen. Is het systeem verder in orde, en het geld waardig? Tevens is mij verteld dat de videokaart die er nu bijgeschreven is, erg goed is voor games, en net zo goed als een 8600 is.

Geplaatst:

Dan was dat verkeerd opgeschreven. De verkoper had me namenlijk de normal aangeraden voor 207 Euro, maar ik heb de widescreen voor 194 euro genomen. Is het systeem verder in orde, en het geld waardig? Tevens is mij verteld dat de videokaart die er nu bijgeschreven is, erg goed is voor games, en net zo goed als een 8600 is.

Zoals ik zei is het systeem niet het geld waard en ondersteund hij nietg shader model 4.0 enzo wat de Geforce 8600GT van nVidia wel doet.

Geplaatst:

Ik heb het scherm laten ruilen voor de widescreen van LG. En de videokaart is vervangen door de ASUS EN8600GT/2DHT/256MB.

Is deze videokaart een goeie vervanging voor de Sapphire ATI X1950Pro, 265MB

Geplaatst:
Ik heb het scherm laten ruilen voor de widescreen van LG. En de videokaart is vervangen door de ASUS EN8600GT/2DHT/256MB.

Is deze videokaart een goeie vervanging voor de Sapphire ATI X1950Pro, 265MB

Nee, neem de passief gekoelde editie.

De nVidia Geforce 8600GT is al een stuk goedkoper dan die x1950 pro geloof ik (20 euro ofzo..), dus die 8 euro duurdere passief gekoelde editie kunnen ze er best inzetten....

Geplaatst:

Deze editie zou juist bekend staan om zijn perfecte koeling. En helaas heeft Vobis op het moment geen prijzen die onder de 200 liggen met een 8600GT of meer.

Videokaart verder goed voor games endergelijke?

Geplaatst:
Deze editie zou juist bekend staan om zijn perfecte koeling. En helaas heeft Vobis op het moment geen prijzen die onder de 200 liggen met een 8600GT of meer.

Videokaart verder goed voor games endergelijke?

Ja, hij is goed voor games.

Maar ik zou dan niet naar de vobis gaan, of je pc zonder videokaart bestellen en er later 1 inzetten ofzo, omdat je mobo onboard video heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...