King Room Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Ik zoek een mooi RPG game voor me PC, het hoeft niet online te zijn. Maar ik wil niet Middeleeuws of met Monsters vechten en al dat shit zoals, Runescape bijv. Ik wil een gewoon mannetje zijn waarmee je eigenlijk echt moet leven etc. Ik heb The Sims 2+ uitbreidingsversie's dus daar hoef je ook niet mee aan te komen. Weten jullie een game? Zet het hier AUB neer. Met vriendelijke groet, King Room Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Ik zoek een mooi RPG game voor me PC, het hoeft niet online te zijn. Maar ik wil niet Middeleeuws of met Monsters vechten en al dat shit zoals, Runescape bijv.Ik wil een gewoon mannetje zijn waarmee je eigenlijk echt moet leven etc. Ik heb The Sims 2+ uitbreidingsversie's dus daar hoef je ook niet mee aan te komen. Weten jullie een game? Zet het hier AUB neer. Met vriendelijke groet, King Room Als je met name middeleeuwen en monsters al uitsluit, dan blijft er qua aanbod niet echt veel over. Maar toch, wil je echt een goede RPG hebben, kies dan Oblivion. Ik ben, net als jou, ook niet echt fan van monsters en dergelijke in games. Maar voor Oblivion heb ik een uitzondering gemaakt, die game is gewoon de koning van de RPG games op dit moment. Je kan gaan en staan waar je wil, en je bent er echt heel lang zoet mee. Ondanks het feit dat je er niet van houdt, raad ik je toch aan even wat reviews te lezen. Wellicht dat je van mening veranderd. Overigens heb ik verder ook niet echt een RPG kunnen vinden met de eisen die je stelt. Over het algemeen spelen RPG's zich af in fictieve werelden, met veel karakteristieke personages. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Hier is een lijst van all MMORPG http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_MMO...computerspellen Veel plezier ik hoop dat je er een vindt Vriendelijke groet stijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.