Jump to content

keep your friends close...

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik iedereen heb gekild dus ook lance komt sonny forelli opdagen en hij kilt me kan iemand me helpen plz dat ik hem kill.

>>> Door HerrieM: Onnodige afbeelding verwijderd.<<<

Geplaatst:

Het is inderdaad lastig om hem te vermoorden, maar gebuik gewoon een slimme tactiek. Schiet eerst alle gangster neer, zo heb je alle tijd en ruimte om Sonny neer te schieten. Voordat je aan de missie begint moet je een volle armor en een volle healthbalk hebben. Tevens raad ik je aan een goed geweer mee te nemen, welke dat is moet je zelf weten, maar een sterk geweer zoals een minigun lijkt me de beste optie als je moeite hebt met de missie. Je kan ook langs Phill's Place gaan, als je die mogelijkheid hebt. Je kan overigens ook health vinden ergens, waar precies weet ik niet. Haal dit in ieder geval pas als je bijna dood bent, het kan namelijk erg van te pas komen. Oefening baart kunst zeggen ze, dus na een paar keer moet deze missie ook lukken. Misschien handig om de missie nog een paar keer te doen en een goede tactiek te ontwikkelen.

Geplaatst: (bewerkt)

Health en Armor kun je onderaan in Vercetti's Estate vinden. Je moet helemaal naar beneden lopen en dan zie je in de rechterkamer Health en Armor. Als je toch nog moeite hebt en je speelt Vice City op de PC, dan kun je hier een Savegame-aanvraag doen. Je uploadt de Savegame en iemand anders haalt deze missie voor jou.

gtavc2007060814020942jj4.th.png

Klik op de screenshot om de oorspronkelijke grootte te kunnen zien.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Geplaatst:

De missie "keep your friends close" is inderdaad erg moeilijk en vooral irritant.

Vooral bij Sonny Forreli.

Hier even een stukje dat ik van wikigta heb gehaald.

Nu is het de beurt aan Sonny om het loodje te leggen. Blijf uit het schootsveld van Sonny totdat je de laatste gangsters hebt omgelegd, zodat je al je aandacht op Sonny kunt richten. Ook Sonny is lastig dood te krijgen, maar met een minigun of rocketlauncher is het te doen. Wanneer Sonny in elkaar zakt is de missie gehaald en krijg je een cutscene waarin Tommy en Ken Rosenberg een mooie toekomst tegemoet zien.

Zorg dus voor een rocket launcher.En zoals colonel cortez al zei moet je zorgen voor een stevig armor.

Ik zou zelf ook nog zorgen voor een minigun.

Er is boven aan de trap die zich net boven de deur bevind een kamer.

Moest je even willen schuilen kan je dat daar nog steeds doen.

Veel succes met je missie.

Geplaatst:

Het is inderdaad slim om een minigun mee te nemen, je kunt hem kopen bij Phil's Place maar als je (volgens mij) 60 à 70 hidden packages hebt krijg je hem gratis bij je huis. Dan krijg je dus zoveel kogels als je wilt.

Verder lijkt het me ook nog slim om de politie missies te doen voor extra armor en de missie voor extra gezondheid (ik weet niet of dat pizza-boy of de ambulance is).

Beste manier is om een kanjer van een gun te hebben (S.P.A.S., Minigun, M 60,Rocketlauncher )

Schiet ook eerst de andere gangsters dood.

Zorgvuldig mikken en een beetje op je dekking letten doet de rest (met wat precisie heb je de extra health/armour zelfs niet nodig)

Bewerkt: door Peralta Alvarez
Geplaatst:

mijn tactiek was simpeler...

weet niet meer zeker ( tijdje tereug )

de gangsters staan volgens mij op de grond ( toch ? )

ga in de deuropening van je kantoor staan of dichterbij ( zolang je niet geraakt wordt is het goed :puh: )

hiervoor heb je wel veel bommen nodig, gooi steeds bommen naar beneden of net tegen de rand er boven ( na 6x is sonny dood ) zo dee ik het !

Sub

Een goed wapen is zeker handig, maar als je je kantoor ingaat en dan bukt en schiet, kunnen ze je slecht raken en je kan zelf alleen maar beter schieten :D lijkt me een goeie taktiek :tu:

ps. Met een kruger en dat soort wapens kun je in 1st person mode het beste schieten als je bukt (op de PC is dat C)

pss. Met Pizza-boy missie krijg je 150% levens :D

Bewerkt: door Vicefreak
  • 8 maanden later...
Geplaatst:
Een goed wapen is zeker handig, maar als je je kantoor ingaat en dan bukt en schiet, kunnen ze je slecht raken en je kan zelf alleen maar beter schieten :D lijkt me een goeie taktiek :tu:

ps. Met een kruger en dat soort wapens kun je in 1st person mode het beste schieten als je bukt (op de PC is dat C)

pss. Met Pizza-boy missie krijg je 150% levens :D

hey thx die pizza boy kwam wel van pas en de missie is gelukt dus thx

(\__/)

(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into

(")_(") your signature to help him gain world domination.

Een minigun en een bazooka kunnen ook erg handig zijn om Sonny neer te leggen :Y

Bewerkt: door Tommy The Best

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...