Twankala Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 orgineel: ik vind hem zelf best vet!!! Reageren
King Room Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Twankala, Opzich is je Oog best wel mooi maar ik zal die rode lijntjes weg laten, want dat verpest het. Ik vind ook niet dat hij mooi is afgewerkt maar volgens mij gaat het om de Om het midden van het oog. Dat vind ik wel mooi gemaakt maar wat er omheen zit vind ik niet mooi gedaan. 6,7/10 Reageren
Twankala Geplaatst: 10 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 zou er nog iemand kunnen raten, ik heb er namelijk heel veel werk aan gehad Reageren
Mister.X Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Hij is mooi gelukt! idd die rode strepen verpesten het! maar toch 7.5/10! Ga zo door! Reageren
Twankala Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Zou iemand deze nog willen raten, want het heeft echt heel veel werk gekost! ps: let niet op de aderen, die zijn niet goed gelukt. Bewerkt: 24 juni 2007 door twankala Reageren
Bronko Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Erg mooi die streepjes in de iris gezet en die extra glans.. en de wimpers mooi verandert. Enige minpunt wat ik kan vinden zijn dus die aders die maken het geheel helaas een stuk minder mooi. Maar toch vind ik het erg knap gemaakt en geef ik een 8.5/10 Reageren
demontventoux Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 De Iris van het oog is heel knap. Het felgroenen dat dan overgaat naar het oranje/rood, zeer knap gemaakt. Maar wat dat gehele veel verpest zijn die 2 paarse streepjes in het midden, op de pupil dus. Laat die weg en je hebt een mooi oog, nu niet. De aders zijn, zoals je zelf zegt, niet echt goed gelukt. 6.5/10 Reageren
Twankala Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Hier eentje met wat minder aderen. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Wat is dat stukje dat helemaal rechts zit? It's really scary :l Reageren
Twankala Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) Wat is dat stukje dat helemaal rechts zit?It's really scary :l Ik zou het niet weten. Ik heb het plaatje en het kattenoog ook maar van internet afgehaald. Ik denk dat het een oogpiercing is, wat tegenwoordig ook al voorkomt. Bewerkt: 25 juni 2007 door twankala Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.