guarnere Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Ik heb onlangs voor de grap even een 100% safe-game gedownd, maar die wil niet werken, ik plak het bestandje in me userfiles map in mijn documenten, start vervolgens het spel op, selecteer de safegame, en dan begint het spel bij begin af ik speel trouwens de versie 2.0 van San Andreas p.s bij de download van filefront stond geen versienummer Bvd Guarnere Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Ik heb onlangs voor de grap even een 100% safe-game gedownd, maar die wil niet werken, ik plak het bestandje in me userfiles map in mijn documenten, start vervolgens het spel op, selecteer de safegame, en dan begint het spel bij begin af ik speel trouwens de versie 2.0 van San Andreas p.s bij de download van filefront stond geen versienummer Bvd Guarnere Het overgrote deel van de savegames is voor V1. Ik denk dus dat je gewoon een savegame voor de verkeerde versie hebt gedownload. Je raad het vast al, je moet een savegame downloaden voor V2. Ik heb hier een 100% savegame voor V2 voor je. Lees voor installatie wel even de readme, volgens mij moet je nog iets aanpassen. Reageren
guarnere Geplaatst: 8 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Ik heb onlangs voor de grap even een 100% safe-game gedownd, maar die wil niet werken, ik plak het bestandje in me userfiles map in mijn documenten, start vervolgens het spel op, selecteer de safegame, en dan begint het spel bij begin af ik speel trouwens de versie 2.0 van San Andreas p.s bij de download van filefront stond geen versienummer Bvd Guarnere Het overgrote deel van de savegames is voor V1. Ik denk dus dat je gewoon een savegame voor de verkeerde versie hebt gedownload. Je raad het vast al, je moet een savegame downloaden voor V2. Ik heb hier een 100% savegame voor V2 voor je. Lees voor installatie wel even de readme, volgens mij moet je nog iets aanpassen. dankje vriendelijk Reageren
TheDeerHunter Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Hi, Huh... das raar want ik heb versie 1..... Maar als nog gaat die op het laatst afhaken. HULP GEZOCHT!!! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Hi,Huh... das raar want ik heb versie 1..... Maar als nog gaat die op het laatst afhaken. HULP GEZOCHT!!! In het hoofdmenu van GTA staat als het goed is je versienummer. Staat daar 'V1.01' of niets, dan heb je V1 en dien je die savegames te gebruiken. Staat er 'V2', dan gebruik je natuurlijk V2 savegames. Door aanpassingen aan de 'main.scm' kan het zijn dat hij het toch niet doet. Het kan namelijk zijn dat je een patch hebt geïnstalleerd die ervoor gezorgd heeft dat GTA wordt gedowngrade. (Van V2 naar V1 dus.) Die patch is echter enkel bestemd voor modden, maar niet voor je savegames. Als je deze hebt gebruikt, geef dat even aan, zodat wij je verder kunnen helpen. Daarnaast kan het ook gewoon zijn dat je simpelweg toch nog een oude savegame van V2 probeert te laden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.