Jump to content

gta IV toch 1week uitgesteld!


battle1970

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • battle1970

    5

  • b4rtsimps0n

    5

  • Mister.X

    2

  • mad_ce

    2

1 week uitgesteld vind ik helemaal niet erg... Maar de prijs van de limited edition daarentegen :bonk:

99,99 EUR , zot!!! Daarbij vind ik niks echt bijzonders aan de limited edition die zo'n gepeperde rekening zou kunnen verheffen...

Link to comment
Delen op andere websites

€ 100,- neertellen voor troep bij GTA IV :puh:

Als Rockstar het spel uitstelt is dat nodig!!!!

Als ze het steeds voor de grap zouden uitstellen maken ze verlies! (Vooral als HALO 3 komt)

Dus aanbid R* ze bereiken in een uur meer dan jij in je hele leven ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat dan nog?

jullie zijn toch niet zo erg addicted to games :o

ik vind het niet erg ookal zou het niet waar zijn.

Je moet gewoon tevreden zijn en geduld leren hebben :Y

of wil je de map voor 96 procent als ze op het einde daar nog zijn ?

maar ik denk dat ze die week van te voren als heus wel klaar zijn :puh:

Vriendelijke groet stijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen neemt elkaars geruchten over en ook die prijs van GTAIV is volgensmij de prijs die bij diverse webshops circuleert. De prijzen kunnen daadwerkelijk nog dalen.

Iedergeval ben ik aan het regelen dat de leden van GTAGames.nl binnenkort GTAIV betaalbaar kunnen preorderen/aanschaffen.

Tevens ben ik aan het uitzoeken of GTA4 daadwerkelijk is uitgesteld. Zodra ik meer info heb zal een nieuwsbericht op GTAGames volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

ja van die site geloof ik het niet echt. zeker met die informatie van de 'LE' erbij.. Het is Special Edtion, niet Limited Edition. als ze een beetje verstand ervan hadden konden ze dat toch wel weten. En die prijs van 99,99 euro klopt geloof ik niet eens, en dan zou het alsnog nog niet 30 euro meer zijn dan de amerikanen want die betalen 89,99 dollar..

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

100 euro nu ga ik hem hellemaal niet meer kopen. Dit is echt belachelijk man voor een spel met allemaal rotzooi. Ik koop gewoon die normale als tie 50 euro is ofzo.

60 euro. gta san andreas voor de ps2 was ook 60 euro, dus voor 50 hoef je geen nieuw spel..zeker niet gta.. te verwachten voor een console. Ook al is 60 euro eigenlijk al belachelijk duur natuurlijk. In amerika kost iv iig 60 dollar, dus hier zal het wel weer gewoon 60 euro zijn. en in sommige zaken 67 euro omdat ze je op willen lichten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt grote kans dat IV wordt uitgesteld. Dit gebeurte bij de vorige gta's ook. Maar als het echt is uitgesteld, waarom staat het dan niet op meer sites? Dus tja volgens mij klopt dit niet.

Ik vind het echt gierig dat de Limited edition hier 30 euro duurder is dan Amerika! Ik ga er echt geen 100 euro voor betalen! Ik wacht gewoon op de pc versie van IV.

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...