Jump to content

gta IV toch 1week uitgesteld!


battle1970

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • battle1970

    5

  • b4rtsimps0n

    5

  • Mister.X

    2

  • mad_ce

    2

nou ik vind 100euro ook echt super duur maar...ik heb wel is eerder een 100euro spel gezien met een helezooi extra's dus het is niet de eerste

ja zelfs als de se 100 euro word, dan is het nog niet veel vergeleken met de 130 dollar special edition van halo 3 :puh:

maar eerst wachten voor betere bevestiging dan al te gaan klagen over de prijs..

Je hebt meer kans dat hij 90 euro word.. amerika 90 dollar, europa 90 euro. net als de gewone versie, amerika 60 dollar, hier 60 euro. En dan is het hier natuurlijk al iets duurder door het verschil in de wisselkoers.

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik vind 100euro ook echt super duur maar...ik heb wel is eerder een 100euro spel gezien met een helezooi extra's dus het is niet de eerste

ja zelfs als de se 100 euro word, dan is het nog niet veel vergeleken met de 130 dollar special edition van halo 3 :puh:

maar eerst wachten voor betere bevestiging dan al te gaan klagen over de prijs..

Je hebt meer kans dat hij 90 euro word.. amerika 90 dollar, europa 90 euro. net als de gewone versie, amerika 60 dollar, hier 60 euro. En dan is het hier natuurlijk al iets duurder door het verschil in de wisselkoers.

130euro voor halo 3!...jezus :puh: maar ja je heb gelijk we kunnen beter wachten op een nieuwe bron ja

Link to comment
Delen op andere websites

€ 100,- neertellen voor troep bij GTA IV :puh:

Als Rockstar het spel uitstelt is dat nodig!!!!

Als ze het steeds voor de grap zouden uitstellen maken ze verlies! (Vooral als HALO 3 komt)

Dus aanbid R* ze bereiken in een uur meer dan jij in je hele leven ;)

Onnozel gast. Kzeg gewoon dat ik 100 EUR veel vindt voor een "special" edition.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedergeval ben ik aan het regelen dat de leden van GTAGames.nl binnenkort GTAIV betaalbaar kunnen preorderen/aanschaffen.

Tevens ben ik aan het uitzoeken of GTA4 daadwerkelijk is uitgesteld. Zodra ik meer info heb zal een nieuwsbericht op GTAGames volgen.

Mooi, en gaat dat van rockstar games zelf zijn waar we pre orderen of gaan we dit bij een webshop doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ah jammer.

Ik had het langs de ene kant wel voelen aankomen.

Ik hoop dat Joriz ons toch gerust kan stellen met ons te vertellen dat het niet waar is.

En dat gtaIV dan toch nog voor Oktober zal zijn.En is dat niet.

Dan hoop ik in November.

Anders vind ik het gewoon te lang wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt grote kans dat IV wordt uitgesteld. Dit gebeurte bij de vorige gta's ook. Maar als het echt is uitgesteld, waarom staat het dan niet op meer sites? Dus tja volgens mij klopt dit niet.

Ik vind het echt gierig dat de Limited edition hier 30 euro duurder is dan Amerika! Ik ga er echt geen 100 euro voor betalen! Ik wacht gewoon op de pc versie van IV.

Dat zal weer een halfjaar later duren,maar ik ga geen X360 of PS3 kopen+100 euro voor dat spel.

Ik wacht op de pc versie,op de pc versie kan je je modden :dans: .

Link to comment
Delen op andere websites

Het is bijna nog nooit voorgekomen dat GTA op tijd uitkomt, speel nou niet de domme. Wees blij dat het maar een week is en geen maanden. Ik reken(de) er al op dat het spel pas begin 2008 uitkomt, dat kan alsnog gebeuren hoor. R* belooft zo vaak dat wat ze zeggen ook gaat gebeuren. Kijk naar GTA:VCS. Ze riepen wekenlang dat het absoluut niet voor de ps2 uit zou komen, en dat is toch gebeurd. Nou dit kan net zo goed uitgesteld worden, want na 3 jaar werk zaten ze vorige maand toch nog pas op 66%. Dusse, niet zo verbaasd doen.

En het zou eerlijk zijn als GTA IV alleen voor de Xbox uitgesteld zou worden. De uitstelling komt door de release van Halo 3. Nou, die komt alleen op de Xbox, dus voor de PS3 zou het gewoon door moeten gaan vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is bijna nog nooit voorgekomen dat GTA op tijd uitkomt, speel nou niet de domme. Wees blij dat het maar een week is en geen maanden. Ik reken(de) er al op dat het spel pas begin 2008 uitkomt, dat kan alsnog gebeuren hoor. R* belooft zo vaak dat wat ze zeggen ook gaat gebeuren. Kijk naar GTA:VCS. Ze riepen wekenlang dat het absoluut niet voor de ps2 uit zou komen, en dat is toch gebeurd. Nou dit kan net zo goed uitgesteld worden, want na 3 jaar werk zaten ze vorige maand toch nog pas op 66%. Dusse, niet zo verbaasd doen.

En het zou eerlijk zijn als GTA IV alleen voor de Xbox uitgesteld zou worden. De uitstelling komt door de release van Halo 3. Nou, die komt alleen op de Xbox, dus voor de PS3 zou het gewoon door moeten gaan vind ik.

Is het je nou nog niet duidelijk dat GTA IV gewoon zoals gepland gereleased word en waarschijnlijk gewoon €90,- gaat kosten?

Dit nieuws is gewoon harstikke fake, zowel insidegamer, eurogamer.net als IGN heeft dit nieuws niet geplaatst. Dat zijn gewoon goede sites en als daar zoiets niet geplaats word kan je ervan uitgaan dat het fake is.

Link to comment
Delen op andere websites

de hoge prijs is toch de schuld van de uitgever niet van de studio toch? in dat geval is het take2 schuld. en hoeven we niet boos te worden op rockstar :bier: overgens is de koers nu iets van $1,- dollar is €1,34 euro dat betekent dus dat als ie $89,99 dollar is in amerika is dat dus 89.99 delen door 1.34 = 67.15 dat betekend dus dat als wij meer euro moeten betalen dan hun in dollars dat dat echt naaierij is. eigenlijk moeten wij het goedkoper krijgen. (exlusief verschepingskosten)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...