Jump to content

GTA IV LE boycot!


Clowntje_93

Recommended Posts

Hey mensen!

Vinden jullie het(als echte Nederlanders) ook niet véél te véél geld voor die Limited Edition? Nou, misschien maken ze die wel goedkoper als we die limited edition met z'n allen lekker gaan boycotten! Want hij is gewoon 30 euro goedkoper als in Amerika, hoe durfen ze het? Ik zou zeggen: Nederlander, Europeaan, laat ons de handen in elkaar slaan en hopen op een betere(en goedkopere) toekomst!

Ik heb gezegd, Clowntje_93

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Clowntje_93

    7

  • b4rtsimps0n

    5

  • tim[NL]

    4

  • Mister.X

    3

Ik zou dat artikel van gamed.nl nog niet zo snel geloven hoor.. Ze geven geen bron o.i.d.

En het is Special Edtion iedereen zegt nu opeens limited edition na dat stomme artikel.

"The special edition is available for pre-orders today and will retail for $89.99 in North America."

En 90 dollar en 100 euro verschillen niet 30 euro met elkaar mensen.

Als er een betrouwbare bron, een statement van rockstar o.i.d. naar buiten komt kan je het eigenlijk pas vertrouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja boycotten... Is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan ^_^ Als er echte GTA-fanaten zijn zullen zij zeker zonder probleem 100 EUR neerleggen voor de "special"-edition.

Ik allesinds niet!

Link to comment
Delen op andere websites

hey niet gelijk zo pesimistisch doen het is niet alleen maar een artwork boekje maar: metalen kluisje, sleutelhanger, reistas, audio-cd, artworkboekje als het niet meer was

Link to comment
Delen op andere websites

hey niet gelijk zo pesimistisch doen het is niet alleen maar een artwork boekje maar: metalen kluisje, sleutelhanger, reistas, audio-cd, artworkboekje als het niet meer was

ja maar wel onnodig

Link to comment
Delen op andere websites

precies mij gaat het om het spel, en niet al die andere spullen eromheen waar ik na een week toch niks meer mee doe, en daar heb je dan wel 30 euro voor betaalt ^^^. dus ik ga gewoon voor de gewone editie van GTA IV en niet de SE met die extra's. Ik ben een gamer, geen verzamelaar dus, maar voor degenen die de extra's willen is het natuurlijk hartstikke vet dat er een SE komt!!.

ik ben dan wel een echte GTA fan, ja echt wel hoor. maar mij gaat het gewoon om het vette spel, en die extra's die heb ik gewoon niet nodig :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Dus, staan jullie achter me? Laten we samen een vuist vormen!

Ik denk niet dat het een grote invloed zal hebben als we het zouden proberen te boycotten.

Je hoeft niet per se de SE te kopen, er zullen ook genoeg mensen zijn die de normale editie gaan kopen.

Het is wel heel veel geld, maar ik ben er al voor aan het sparen. In mijn mening vind ik het het geld wel waard. Zoiets koop je 1 keer, en je zult er echt blij mee zijn. Na de maanden speculatie en info zoeken op het net, en als het dan echt uitkomt, is dat heel leuk om die special edition te hebben. Hetzelfde geld voor goede films :bier:

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...