Jump to content

GTA IV LE boycot!


Clowntje_93

Recommended Posts

Dus, staan jullie achter me? Laten we samen een vuist vormen!

Hahaha sorry jongen, maar meen je dit nou echt?

hahaha sorry hiervoor maar dit kan je toch niet menen?????????

Denk je nou ECHT dat dit forum (als iedereen al meedoet, wat niet gebeurd) een verschil gaat maken? hahaha denk je dat R* iets daarom geeft? Ga jij het maar boycotten jongen, veel succes. Jij denkt dat je de SE moét kopen, maar je kan toch ook gewoon de normale versie kopen. Waar maak je je druk om pik.

Het is wel heel veel geld, mar ik ben er al voor aan het sparen. Ja echt waar. Zoiets koop je 1 keer, en je zult er echt blij mee zijn.

Je kan het ook aardiger zeggen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Clowntje_93

    7

  • b4rtsimps0n

    5

  • tim[NL]

    4

  • Mister.X

    3

Dus, staan jullie achter me? Laten we samen een vuist vormen!

Hahaha sorry jongen, maar meen je dit nou echt?

hahaha sorry hiervoor maar dit kan je toch niet menen?????????

Denk je nou ECHT dat dit forum (als iedereen al meedoet, wat niet gebeurd) een verschil gaat maken? hahaha denk je dat R* iets daarom geeft? Ga jij het maar boycotten jongen, veel succes. Jij denkt dat je de SE moét kopen, maar je kan toch ook gewoon de normale versie kopen. Waar maak je je druk om pik.

Het is wel heel veel geld, mar ik ben er al voor aan het sparen. Ja echt waar. Zoiets koop je 1 keer, en je zult er echt blij mee zijn.

Je kan het ook aardiger zeggen hoor.

Ja sorry, daar heb je helemaal gelijk in. Dit was gewoon mijn eerste reactie. Ik heb het even aanpassen voor je. Sorry nogmaals, :bier: We staan wel achter je, maar ik voel er niet zoveel voor. Ik vind het een hoop commotie voor niets.

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Dus, staan jullie achter me? Laten we samen een vuist vormen!

Hahaha sorry jongen, maar meen je dit nou echt?

hahaha sorry hiervoor maar dit kan je toch niet menen?????????

Denk je nou ECHT dat dit forum (als iedereen al meedoet, wat niet gebeurd) een verschil gaat maken? hahaha denk je dat R* iets daarom geeft? Ga jij het maar boycotten jongen, veel succes. Jij denkt dat je de SE moét kopen, maar je kan toch ook gewoon de normale versie kopen. Waar maak je je druk om pik.

Het is wel heel veel geld, mar ik ben er al voor aan het sparen. Ja echt waar. Zoiets koop je 1 keer, en je zult er echt blij mee zijn.

Je kan het ook aardiger zeggen hoor.

Ja sorry, daar heb je helemaal gelijk in. Dit was gewoon mijn eerste reactie. Ik zal het even aanpassen voor je. Sorry nogmaals.

Het is al goed, ik kan het ook wel begrijpen. Wat ben ik hier nou eigenlijk aan het doen? Dacht ik nou echt dat ik R* zo ver kon krijgen dat ze de prijs lager gingen maken? Ik weet niet wat ik dacht, iedereen schijnt zich tegen me te keren, altijd maar lijkt het alsof ze achter mijn rug om het over me hebben. Ik denk dat ik langzaam gek aan het worden ben, ik vertouw mijn eigen familie niet eens meer! Ik staak de actie, dit zou toch nooit gaan lukken. Ik heb alleen maar rare acties de laatste tijd. Ik ben gewoon paranoïde.

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Dus, staan jullie achter me? Laten we samen een vuist vormen!

Hahaha sorry jongen, maar meen je dit nou echt?

hahaha sorry hiervoor maar dit kan je toch niet menen?????????

Denk je nou ECHT dat dit forum (als iedereen al meedoet, wat niet gebeurd) een verschil gaat maken? hahaha denk je dat R* iets daarom geeft? Ga jij het maar boycotten jongen, veel succes. Jij denkt dat je de SE moét kopen, maar je kan toch ook gewoon de normale versie kopen. Waar maak je je druk om pik.

Het is wel heel veel geld, mar ik ben er al voor aan het sparen. Ja echt waar. Zoiets koop je 1 keer, en je zult er echt blij mee zijn.

Je kan het ook aardiger zeggen hoor.

Ja sorry, daar heb je helemaal gelijk in. Dit was gewoon mijn eerste reactie. Ik zal het even aanpassen voor je. Sorry nogmaals.

Het is al goed, ik kan het ook wel begrijpen. Wat ben ik hier nou eigenlijk aan het doen? Dacht ik nou echt dat ik R* zo ver kon krijgen dat ze de prijs lager gingen maken? Ik weet niet wat ik dacht, iedereen schijnt me te verafschuwen, altijd maar lijkt het alsof ze achter mijn rug om het over me hebben. Ik denk dat ik langzaam gek aan het worden ben, ik vertouw mijn eigen familie niet eens meer! Ik staak de actie, dit zou toch nooit gaan lukken. Ik heb alleen maar rare acties de laatste tijd. Ik ben gewoon paranoïde.

Nee joh vriend, ik zat gewoon fout! Ik had niet zo moeten reageren. Niemand verafschuwd je hier gozer, we zijn allemaal mede-fans. Je word helemaal niet gek, meningen verschillen nu eenmaal, en niet iedereen denkt hetzelfde.

Als je ergens over wilt praten (want ik merk dat je ergens persoonlijks mee zit) kun je me altijd even PB-en, dan kan je vertellen wat je dwars zit en kan ik je ermee helpen, in vertrouwen. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Beste certified gangsta.

Dit is clowntje zen topic

en ik vind als je dit een rot topic vindt.

Je de admins/ mods moet pmen

en niet tegen clowntje moet zeuren.

In iedergeval niet in een topic.

Als jij in amerika woonde zou je het toch ook niet leuk vinden?

Toch?

Vriendelijke groet stijn :bier:

PS. hij bedoelt het goed hoor!

Ik vind het een goed idee om het voor Amerika optenemen!

Link to comment
Delen op andere websites

Tja het is maar geld, ik heb die 30 euro meer er wel voor over. 2 Avondjes bios incl. consumptie en je bent hetzelfde kwijt. Zelfs een retourtje toilet kost tegenwoordig al 50ct! Kortom alles kost geld. De mensen van R* hebben veel werk gehad aan dit fantastische spel, dus maak ik me niet echt druk om een paar euro's meer of minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar ik vind dit geld weggooien. voor 2 avondjes bios incl. consumptie tel ik liever € 30- neer als voor een Boekje Artwork....

EDIT: Hoe bedoel je "Het is maar geld?" Geld is de enige sleutel tot een gelukkig leven. Dan pas komt de liedessleutel wat zonder geld = geen liefde

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook veel te duur worden. Daarom koop ik ook bijna nooit nieuwe games, als je een tijdje wacht worden ze vanzelf wel goedkoper.

:schater:

wacht het af de game word vanzelf goedkoop .

ik ben meestal meteen de eerste die het nieuwe spel koopt,terwel hij een maandje later 10-20 euro verminderd dus ik wacht af.

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum :D Ik ben de eerste :D :D :D

Zou kunnen dat mensen wachten met de aankoop!

Maar voor GTA IV??? :eten::eten::eten::eten::eten:

nou nu je het zegt,je weet het nieuwe game word erg duur.

Sommige mensen hebben geen zin om 75 euro uit te geven,maar deze game is wel heel erg mooi.

Dus ik begrijp dat je vraagt voor de IV, maar ik denk dat de meeste mensen niet eens paar maanden wachten.

Dat spel heeft zo'n goede gameplay in verwachting. Dus ik denk een hoop aantal koopcijfers. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk echt dat dit veel zin heeft... :bonk:

ok waar slaat dat op >?

Welkom op het forum tim[nl]

Dit is absoluut het gezelligste forum van heel nederland :clown:

Maak er een leuke tijd van :)

Vriendelijke groet stijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...