Jump to content

GTA IV LE boycot!


Clowntje_93

Recommended Posts

Jongens, vinden jullie het niet vreemd dat er niet meerdere sites deze nieuws hebben bevestigd? Of is dat wel zo?

Nee, ik alleen die site gezien daarover meerdere niet. Raar :clown:

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Clowntje_93

    7

  • b4rtsimps0n

    5

  • tim[NL]

    4

  • Mister.X

    3

Ik heb het topic nu wat gecleaned, want we gingen veels te veel offtopic. Ik wil dan ook verzoeken om niet meer offtopic te gaan, en het mensen op de regels wijzen aan moderators over te laten. Bij voorbaat dank.

Ontopic: als GTA IV uitkomt, ga ik hem hoe dan ook kopen. Zo'n boycot werkt toch niet, want echt fans kopen hem toch wel. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar ik vind dit geld weggooien. voor 2 avondjes bios incl. consumptie tel ik liever € 30- neer als voor een Boekje Artwork....

EDIT: Hoe bedoel je "Het is maar geld?" Geld is de enige sleutel tot een gelukkig leven. Dan pas komt de liedessleutel wat zonder geld = geen liefde

Ondanks dat het een beetje off-topic is, moet ik hier toch even op reageren :-) Ik ben het met jouw stelling niet eens. Als je alleen liefde kan vinden met geld, doe je toch iets fout, je bent dan denk ik ook niet echt onvoorwaardelijk gelukkig met elkaar. Verder ken ik een jochie welke nierproblemen heeft. D.w.z. hij heeft 1 goede nier, welke maar voor 80% werkt. Zonder donor is zijn vooruitzicht niet al te gunstig. Ik denk dat je, jezelf wel voor kunt stellen dat deze jongen liever een goede nier heeft dan al het geld ter wereld, en dat bedoel ik met "het is maar geld". Ik wordt niet koud of warm van geld, natuurlijk is het wel verdomde handig, maar al bieden ze al het geld ter wereld, gezondheid, dat is iets wat je niet kan kopen. Dan kan je natuurlijk zeggen: "Ik koop gewoon een nieuwe nier", maar er zijn hoe dan ook grenzen. Verder kan ik eigenlijk wel stellen dat ik een echte GTA fan ben, en dus wel die 30 euro meer wil uitgeven voor een boekje 'artwork'. Ik vind dat soort opties altijd wel erg leuk, en ach over 30 euro doe ik niet moeilijk :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie niet echt het nut van een boycot zolang de officiële prijs nog geen eens bekend is!!

Tuurlijk is de Special Edition duurder dan de normale versie maar je krijgt er wel vele extra's bij die het wel waard zijn.

Als je al een HD-TV en een XBox360/Playstation3 moet kopen maakt die 20 of 30 euro niet meer zo veel uit.

Wil je niet meer betalen dan kan je natuurlijk ook gewoon de normale editie kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie niet echt het nut van een boycot zolang de officiële prijs nog geen eens bekend is!!

Tuurlijk is de Special Edition duurder dan de normale versie maar je krijgt er wel vele extra's bij die het wel waard zijn.

Als je al een HD-TV en een XBox360/Playstation3 moet kopen maakt die 20 of 30 euro niet meer zo veel uit.

Wil je niet meer betalen dan kan je natuurlijk ook gewoon de normale editie kopen.

nou met dat één-na-laatste ben ik het niet helemaal eens :puh:

Ik heb vet moeten sparen voor mn 360 en hdtv..dus 30 euro verschil met de normale prijs let ik toch wel op hoor.. artwork komt ook op internet te staan die je er bij krijgt, stickers o.i.d. boeien me niet, en die soundtrack selectie..als ik zo'n fan was geweest van die muziek zou ik het al lang op mn hardeschijf hebben staan :puh: dus die 30 euro extra is voor mij ook niet eens een overweging :puh:

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie niet echt het nut van een boycot zolang de officiële prijs nog geen eens bekend is!!

Tuurlijk is de Special Edition duurder dan de normale versie maar je krijgt er wel vele extra's bij die het wel waard zijn.

Als je al een HD-TV en een XBox360/Playstation3 moet kopen maakt die 20 of 30 euro niet meer zo veel uit.

Wil je niet meer betalen dan kan je natuurlijk ook gewoon de normale editie kopen.

nou met dat één-na-laatste ben ik het niet helemaal eens :puh:

Ik heb vet moeten sparen voor mn 360 en hdtv..dus 30 euro verschil met de normale prijs let ik toch wel op hoor.. artwork komt ook op internet te staan die je er bij krijgt, stickers o.i.d. boeien me niet, en die soundtrack selectie..als ik zo'n fan was geweest van die muziek zou ik het al lang op mn hardeschijf hebben staan :puh: dus die 30 euro extra is voor mij ook niet eens een overweging :puh:

Zeg nu zelf, als de 360 en hd-tv samen 30 euro duurder waren, zou je hem dan niet kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk echt dat dit veel zin heeft... :bonk:

ok waar slaat dat op >?

Alsof Rockstar de prijs naar beneden doet van de LE omdat de leden van www.gtaforum.nl vinden dat dat moet

niet dat ik iets tege gtaforum.nl heb, maar het werkt toch niet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ... veel uit.

kopen.

nou met dat één-na-laatste ben ik het niet helemaal eens :puh:

Ik heb vet moeten sparen voor mn 360 en hdtv..dus 30 euro verschil met de normale prijs let ik toch wel op hoor.. artwork komt ook op internet te staan die je er bij krijgt, stickers o.i.d. boeien me niet, en die soundtrack selectie..als ik zo'n fan was geweest van die muziek zou ik het al lang op mn hardeschijf hebben staan :puh: dus die 30 euro extra is voor mij ook niet eens een overweging :puh:

stickers zitten er niet bij wel heel veel andere goodies die wat langer mee gaan leuk zoon gta reistas bijvoorbeeld

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie niet echt het nut van een boycot zolang de officiële prijs nog geen eens bekend is!!

Tuurlijk is de Special Edition duurder dan de normale versie maar je krijgt er wel vele extra's bij die het wel waard zijn.

Als je al een HD-TV en een XBox360/Playstation3 moet kopen maakt die 20 of 30 euro niet meer zo veel uit.

Wil je niet meer betalen dan kan je natuurlijk ook gewoon de normale editie kopen.

nou met dat één-na-laatste ben ik het niet helemaal eens :puh:

Ik heb vet moeten sparen voor mn 360 en hdtv..dus 30 euro verschil met de normale prijs let ik toch wel op hoor.. artwork komt ook op internet te staan die je er bij krijgt, stickers o.i.d. boeien me niet, en die soundtrack selectie..als ik zo'n fan was geweest van die muziek zou ik het al lang op mn hardeschijf hebben staan :puh: dus die 30 euro extra is voor mij ook niet eens een overweging :puh:

Zeg nu zelf, als de 360 en hd-tv samen 30 euro duurder waren, zou je hem dan niet kopen?

30 euro meer op iets van 1000 euro, of 30 euro meer op 60 euro..dus 3 procent meer of 50 procent meer. niet echt een goede vergelijking hè ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tja het is maar geld, ik heb die 30 euro meer er wel voor over. 2 Avondjes bios incl. consumptie en je bent hetzelfde kwijt. Zelfs een retourtje toilet kost tegenwoordig al 50ct! Kortom alles kost geld. De mensen van R* hebben veel werk gehad aan dit fantastische spel, dus maak ik me niet echt druk om een paar euro's meer of minder.

Jij bent zeker geen Nederlander. Hoe kan je dat nou zeggen "het is maar geld", we hebben het hier over DERTIG EURO! Dat is heel veel geld.

Ik vind het ook veel te duur worden. Daarom koop ik ook bijna nooit nieuwe games, als je een tijdje wacht worden ze vanzelf wel goedkoper.

:schater:

wacht het af de game word vanzelf goedkoop .

ik ben meestal meteen de eerste die het nieuwe spel koopt,terwel hij een maandje later 10-20 euro verminderd dus ik wacht af.

Ik koop de LE wel, maar dan een tijdje later... Dan is hij misschien al 30% gedaald!

Heb je het wel goed gelezen? Het is LIMITED Edition, dus na een paar maanden is ie weg. Rockstar is zo verdomde sluw, je móet het wel kopen, want tegen de tijd dat het goedkoper zou zijn, is het al niet meer te krijgen.

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Tja het is maar geld, ik heb die 30 euro meer er wel voor over. 2 Avondjes bios incl. consumptie en je bent hetzelfde kwijt. Zelfs een retourtje toilet kost tegenwoordig al 50ct! Kortom alles kost geld. De mensen van R* hebben veel werk gehad aan dit fantastische spel, dus maak ik me niet echt druk om een paar euro's meer of minder.

Jij bent zeker geen Nederlander. Hoe kan je dat nou zeggen "het is maar geld", we hebben het hier over DERTIG EURO! Dat is heel veel geld.

Misschien verschillen wij iets in koopkracht. Ik ben wél een rasechte Hollander hoor geen import :-) Maar ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, zoals veel Nederlanders dat wél willen. Kortom voor een mooi stukje uitbreiding heb ik best 30 euro over. 30 Euro is naar mijn mening erg weinig geld, ik vind het nogal erg overdreven als je zegt: "Dat is heel veel geld". 10.000 Euro dat is redelijk veel geld, maar 30 we zijn toch echte GTA fans, ofniet ? Voorbeeld, mijn kleine zusje van 5 is een echte fan van K3, ze is er helemaal dol op. Dus kocht ik voor haar verjaardag een leuke CD, agenda en een notitieboekje van K3 (leuke dame overigens die Kristel ;-) ). Kosten 30 euro! Maar goed als fan heb je dat er voor over, en dat is een beetje mijn punt met GTA, artikelen waar relatief veel animo voor is kosten geld. Dan kan je wel zeggen, we boycotten GTA, maar zeg nou zelf, als 'echte' fan, zou je dat kunnen. Ik kan het iniedergeval niet. :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop de LE wel, maar dan een tijdje later... Dan is hij misschien al 30% gedaald!

Heb je het wel goed gelezen? Het is LIMITED Edition, dus na een paar maanden is ie weg. Rockstar is zo verdomde sluw, je móet het wel kopen, want tegen de tijd dat het goedkoper zou zijn, is het al niet meer te krijgen.

Maar je kan hem wel nog altijd 2dehands ofzo krijgen, en ik zoek wel eens eventjes. En dan vind ik hem na een uurtje, en dan koop ik hem voor eenprijsje. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...