Jump to content

GTA IV LE boycot!


Clowntje_93

Recommended Posts

Tja het is maar geld, ik heb die 30 euro meer er wel voor over. 2 Avondjes bios incl. consumptie en je bent hetzelfde kwijt. Zelfs een retourtje toilet kost tegenwoordig al 50ct! Kortom alles kost geld. De mensen van R* hebben veel werk gehad aan dit fantastische spel, dus maak ik me niet echt druk om een paar euro's meer of minder.

Jij bent zeker geen Nederlander. Hoe kan je dat nou zeggen "het is maar geld", we hebben het hier over DERTIG EURO! Dat is heel veel geld.

Ik vind het ook veel te duur worden. Daarom koop ik ook bijna nooit nieuwe games, als je een tijdje wacht worden ze vanzelf wel goedkoper.

:schater:

wacht het af de game word vanzelf goedkoop .

ik ben meestal meteen de eerste die het nieuwe spel koopt,terwel hij een maandje later 10-20 euro verminderd dus ik wacht af.

Ik koop de LE wel, maar dan een tijdje later... Dan is hij misschien al 30% gedaald!

Heb je het wel goed gelezen? Het is LIMITED Edition, dus na een paar maanden is ie weg. Rockstar is zo verdomde sluw, je móet het wel kopen, want tegen de tijd dat het goedkoper zou zijn, is het al niet meer te krijgen.

ehmm. NEE het is niet de LIMITED EDITION, het is de Special Edition.. Dus hoogstwaarschijnlijk kan je hem gewoon heel lang krijgen, nergens heb ik gelezen dat hij maar beperkt verkrijgbaar zal zijn.

Check hier maar voor een pers artikel op gamespot: http://www.gamespot.com/xbox360/action/gra...updates;title;3

zegt niets over beperkte verkrijgbaarheid.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Clowntje_93

    7

  • b4rtsimps0n

    5

  • tim[NL]

    4

  • Mister.X

    3

wat heb je eraan, alleen een opbergkissie en een boekje, jaaa dan speelt ie egt beter en dan is hij egt zijn geld waard. ja als er nou een hele storyline bijzat of gewoon meer voertuigen bij, dan zou ik hem nemen, maar vanwege een kist en een dom boekje, kom op zeg, ik ben toch niet gek!!

Link to comment
Delen op andere websites

dom

dat het in amerika maar de helft kost van in europa!!

aan de andere kant wel begrijpelijk

hoe kom je daar nou weer bij? :puh: dan zou het in amerika 60 dollar ofzo worden voor de se, en de gewone versie is daar al 60 dolar. hier word hij trouwens waarschijnlijk gewoon 90 euro hoor en niet 100 zoals die ene achterlijke site meldde.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...