--GTA--LOZER-- Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik heb in Vice City's kladblok gekeken en der staat Downtown of Little Haiti' maar kan ik ze vegen en veranderen in Amsterdam bijvoorbeeld of in utrecht? Alvast bedankt :rolleyes: Sorry als ik het in de verkeerde topic heb gezet!! :blink: Bewerkt: 11 december 2004 door --GTA--LOZER--
Mania-92 Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 maak een backup en probeer het dan weet je het
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2004 maak een backup en probeer het dan weet je het wat is een backup :huh:
Mania-92 Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 pak het bestand dat je wil verander kopieer het zet het ergens neer ga dan het orgineele bestand verander als je het spel sloopt zet je de gekopieerde map weer terug snapie
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2004 :lol: :lol: :lol: Oke !! dankje Het is GELUKTTTT!!!!!!! Downtown heet nu Amsterdam! :lol: Little Haiti heet nu Utrecht little havanna heet nu maastricht Dank je wel edmania!!!!!!! :lol: :lol:
Baffie Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Alleen lijken ze niet op de echte. jij wilt Vice City als ik het zo begrijp wel net zo veel mods erin hebben als je maar wilt. Hoe heb je het trouwens gedaan, dan kan je ze ook gewoon Nederlands namen gaan geven. Downtown is nl. gewoon het Engelse woord voor binnenstad. Vice City is nog niet zo heel oud, er zijn niet eens grachten
PatrickW Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 GTA_loozer, hoe heb je dat gedaan ? welk bestand en met welk programma ?
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2004 GTA_loozer, hoe heb je dat gedaan ? welk bestand en met welk programma ? van gta vice city img map en ook die van maps
PatrickW Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Locked Je weet zelf wel waarom, he.....? Je moet nu echt ophouden. Ik heb nu twee topics van je gesloten, waarin je dingen claimt te doen die niet kunnen. De enige manier om namen aan te passen is door de GXT files aan te passen.
Recommended Posts