D Corleone Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Ik heb deze met behulp van een tutorial gemaakt en nog wat effectjes toegevoegd. Ik vind hem goed gelukt, hopelijk jullie ook Rates & Comments Reageren
Mister.X Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Lettertype: 7,33333333333333 Plaatsing: 8 Face: 6 Kleur: 8 Render: 8,66666666666667 Plaatsing: 8 Mooiheid: 9 Ingeblend: 9 Border: 7,5 Stijl: 7 Dikte: 8 Kleur: 7,5 Stijl: 8 Verdeling: 7 Achtergrond: 7 Effecten: 8 Overige: 7 Bonuspunten: 7 Commentaar: Heel goed gelukt. De effecten zijn ook mooi gedaan! Ga zo door! TOTAAL: 7,5 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
.Djanick Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Ik heb deze met behulp van een tutorial gemaakt en nog wat effectjes toegevoegd. Ik vind hem goed gelukt, hopelijk jullie ook Rates & Comments oeww die tut wil ik ook :$ vind het een geweldig mooie sign geworden!please stuur me die tut rate: zoals ik al zeg: mooie sign. enige nadeel is dat de linkerkant van het hoofd van je render niet echt goed is, kon je beter een beetje inblenden 8/10 Reageren
D Corleone Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Ik heb deze met behulp van een tutorial gemaakt en nog wat effectjes toegevoegd. Ik vind hem goed gelukt, hopelijk jullie ook Rates & Comments oeww die tut wil ik ook :$ vind het een geweldig mooie sign geworden!please stuur me die tut rate: zoals ik al zeg: mooie sign. enige nadeel is dat de linkerkant van het hoofd van je render niet echt goed is, kon je beter een beetje inblenden 8/10 Hmm.. die tut ben ik vergeten srry, als ik hem vind stuur ik hem naar jou Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.