Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was in LV en ik zag op binco bord staan: More trash for less cash.(Meer afval voor minder contant geld.)

waarom zou binco dan zijn eigen kleding ''afval noemen''?

wel raar,,,

Geplaatst:
Ik was in LV en ik zag op binco bord staan: More trash for less cash.(Meer afval voor minder contant geld.)

wel raar,,,

Dat is gewoon één van de humoristische slogans die Rockstar verzint. Het rijmt en zeikt het eigen product af, dus perfect voor Grand Theft Auto. Gewoon ludiek bedoeld dus... ;)
Geplaatst:

Dat wil dus eigelijk zeggen dat hun assortiment uit goedkope shit bestaat, wat ook vermeld staat in de STADSGIDSEN, bijgeleverd bij de PC versie van San Andreas. Denk maar aan iets als Zeeman, Wibra of Bristol. Ook wil het zeggen dat andere winkels ook 'trash' verkopen, want bij binco betaal je alleen minder 'cash'.

Verder is er nog iets, waarschijnlijk flauwekul, maar toch opmerkelijk: Binco> Bin Co. > Bin Company= prullebak company :bonk: Moest ik gewoon even zeggen :puh:

Geplaatst:

wel raar,,,

Dat is gewoon één van de humoristische slogans die Rockstar verzint. Het rijmt en zeikt het eigen product af, dus perfect voor Grand Theft Auto. Gewoon ludiek bedoeld dus... ;)

Maar is dit nu een EE of niet ?

Geplaatst:

wel raar,,,

Maar is dit nu een EE of niet ?

Ik denk het niet, nee. Een EE is een verwijzing iets of ergens naar. De slogan van Binco verwijst eigenlijk nergens naar, maar is zoals NandroDavids al zei gewoon is dit gewoon ludiek. Als je goed op let, dan kom je vast en zeker nog meer van deze slogans tegen, want dit is best typisch R* humor.

Geplaatst:

een goede vriend zit naast me en hij zegt dat Binco een echte vuilnisophaal bedrijf is..... dus vandaar die slogan die slaat gewoon op die vuilnisophaalbedrijf.

Geplaatst:
een goede vriend zit naast me en hij zegt dat Binco een echte vuilnisophaal bedrijf is..... dus vandaar die slogan die slaat gewoon op die vuilnisophaalbedrijf.

Gaan "goede vrienden" nu ook al easter eggs verzinnen ?

Voor de duidelijkheid, google kan geen vuilnisophaal bedrijf vinden met de naam BINCO, dus die vriend van je moet maar met een link ofzo komen, voor hij het jou hier als Easteregg laat posten.

Geplaatst:
Wat is een Easter Egg?

Een Easter Egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games.

Gequote uit de regels van het EE forum.

Is dit dan geen grapje van de maker? Iemand kan wel zeggen dat een EE alleen een verwijzing is, maar waarnaar is het 'There Are No Easter Eggs Up Here'-bordje dan een verwijzing? En dat wordt ook tot EE gerekend. Dus waarom dit eigelijk niet :puh:

Geplaatst:

Wauw, sterk punt heb je daar MartyCeha. Volgens mij was iedereen vergeten dat een grapje van de makers óók een Easter Egg is. Hoewel, als alle grapjes in het spel meegerekend word tot een easter egg wordt deze forum zó vol dat het saai begint te worden. Ik stem op vernieuwde EE - forum regels :puh:

Geplaatst:
Wauw, sterk punt heb je daar MartyCeha. Volgens mij was iedereen vergeten dat een grapje van de makers óók een Easter Egg is. Hoewel, als alle grapjes in het spel meegerekend word tot een easter egg wordt deze forum zó vol dat het saai begint te worden. Ik stem op vernieuwde EE - forum regels :puh:

Thx ;) Ik zocht het ook maar ff op. Ik denk dat er ook maar een paar nieuwe regels moeten komen, want GTASA barst van al dat soort slogans, kreten en geintjes. Want als je echt ieder geintje moet gaan tellen als EE, gaat iedereen hier al bekende grapjes, die niet tot EE werden gerekend ineens posten, en dan word het een chaos op het forum :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...