game~skater Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 op wikigta staan sommige auto's op die wolkenkrabber..? nu mijn vraag..hoe doe je dat..? tanks Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 op wikigta staan sommige auto's op die wolkenkrabber..? nu mijn vraag..hoe doe je dat..?tanks Waarschijnlijk worden die daar gespawned met een cheat. Ik neem als voorbeeld even de 'Hotringracer' en de 'Bloodring Banger', deze staan beiden op de wolkenkrabber en voor beide voertuigen is er een spawncheat. Enige wat je in dat geval moet doen is op de wolkenkrabber staan en de cheat invoeren. Reageren
Kinzorro Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 (bewerkt) op wikigta staan sommige auto's op die wolkenkrabber..? nu mijn vraag..hoe doe je dat..?tanks Er staat een groep wolkenkrabbers in Los Santos bij elkaar, probeer die anders ff te vinden. De grootste ervan heeft een ''deur'' waar je dus in kan en vervolgens meteen boven terecht komt. ( ook kun je op een wolkenkrabber komen met een jetpack ( dit kan ook via cheat: ROCKETMAN ) Daarna vul je gwn een auto cheat in en voilá daar staat je auto op een wolkenkrabber. Het is dus veel makkelijker dan het lijkt Damn, Mathijs was me voor Bewerkt: 8 juni 2007 door Kinzorro Reageren
Aeroplane Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Soms staat er ook een motor boven op een wolkenkrabber & voor een motor is geen cheat .. hoe doe je dat dan ? Reageren
Bling Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Soms staat er ook een motor boven op een wolkenkrabber & voor een motor is geen cheat .. hoe doe je dat dan ?Die worden gespawnt met een trainer, zoals de Noobmode en dergelijke. Waarschijnlijk is dit bij de overige voertuigen ook het geval geweest, maar dat weet ik niet zeker doordat ik de betreffende screens niet zelf gemaakt heb.{Edit} En zoals _KoE_Mzungu hieronder zegt, kunnen motors inderdaad op die ene wolkenkrabber in Los Santos komen. Dat was me even ontschoten. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 (bewerkt) Soms staat er ook een motor boven op een wolkenkrabber & voor een motor is geen cheat .. hoe doe je dat dan ?In Los Santos is er één gebouw waar je met een motor en/of fiets bovenop het dak kan komen. Dit gebouw staat even ten noorden van het politiebureau. Bovenop dit dak vind je ook een parachute waarmee je bijvoorbeeld kan basejumpen vanaf het dak, ook kan je met een motor of fiets mooie Insane Jumps maken, waaronder Double en Triple Insane Jumps, best leuk om een keer te proberen. Veel plezier PS: Zorg wel van te voren voor maximale motorskill en/of bikeskill zodat je er niet makkelijk van je voertuig valt. Edit: Op dit kaartje is het gebouw aangegeven. Bewerkt: 28 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
SWYV Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 met de moto kan jij door de teleport teleporteren naar de dak van de wolkenkrabber maar de auto kan idd door de car spawner komen of cheats Reageren
OG Loco Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 In Downtown Los Santos kan je met een motor gewoon die wolkenkrabber in, met een auto gaat dat niet. Maar met een motor naar beneden rijden en landen op de banden is ook gewoon dood Reageren
Kinzorro Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Lol! Geen idee dat je daar ook doorheen kunt met een motor of fiets, moet ik ff uitproberen! Thnx voor de tip! Reageren
f'noord Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 op wikigta staan sommige auto's op die wolkenkrabber..? nu mijn vraag..hoe doe je dat..?tanks Er staat een groep wolkenkrabbers in Los Santos bij elkaar, probeer die anders ff te vinden. De grootste ervan heeft een ''deur'' waar je dus in kan en vervolgens meteen boven terecht komt. ( ook kun je op een wolkenkrabber komen met een jetpack ( dit kan ook via cheat: ROCKETMAN ) Daarna vul je gwn een auto cheat in en voilá daar staat je auto op een wolkenkrabber. Het is dus veel makkelijker dan het lijkt Damn, Mathijs was me voor jij zei dat er een deur op zo'n wolkenkrabber was hè. dat heb ik zelf ook gezien maar waar is dat?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.