ikt Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Hallo forumleden Vanmiddag was ik lekker aan het COD2'en toen mijn computer opeens uitviel. Ik probeer hem weer aan te krijgen, maar het lukt niet. Ik dacht: het ligt wel aan de voeding. Dus ik sloop hem eruit en ga naar de computerwinkel hier in Boxmeer. Daar aangekomen kwamen ze erachter dat het niet aan de voeding lag. Maar ze gaven wel een paar tips waar het wel aan lag. Ik sloop dus alle overbodige zooi eruit, en zet ze er stuk voor stuk in. Maar bij mijn videokaart werkt het dus niet meer. Ik ga dus terug naar de winkel om hulp te krijgen. De winkelier die zo vriendelijk is stopt de kapotte videokaart in de PC daar en... niks. De computer daar start ook niet op. Dus ik heb een Geforce 8600GT 256MB besteld. Maar tot dinsdag/woensdag zit ik vast aan deze onboard shit. Maar hier werken ook alle spellen op. Een beetje slomer, maar wat maakt 't uit. Maar nu wil ik weleens de driver van dit ding te weten te krijgen omdat bij DXDiag niets te zien is. Dus zijn er nog andere manieren om erachter te komen wat mijn onboard videokaart is? Reageren
ShortY- Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Heb je misschien nog een boekje/cd-rom van je moederbord. Hier moet het op staan. Zo niet? Googlen op jouw moederbord typenummer etc. Kijk anders hier even op, misschien lukt het zo wel . Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Heb je de documentatie van je pc niet meer? Je moet zien te vinden welk type moederbord je hebt. Als je die documenten niet meer hebt kan je altijd nog op de site van de fabrikant kijken. Van welk merk en welk type pc heb je eigenlijk? Reageren
ifc3 Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Hallo forumleden Vanmiddag was ik lekker aan het COD2'en toen mijn computer opeens uitviel. Ik probeer hem weer aan te krijgen, maar het lukt niet. Ik dacht: het ligt wel aan de voeding. Dus ik sloop hem eruit en ga naar de computerwinkel hier in Boxmeer. Daar aangekomen kwamen ze erachter dat het niet aan de voeding lag. Maar ze gaven wel een paar tips waar het wel aan lag. Ik sloop dus alle overbodige zooi eruit, en zet ze er stuk voor stuk in. Maar bij mijn videokaart werkt het dus niet meer. Ik ga dus terug naar de winkel om hulp te krijgen. De winkelier die zo vriendelijk is stopt de kapotte videokaart in de PC daar en... niks. De computer daar start ook niet op. Dus ik heb een Geforce 8600GT 256MB besteld. Maar tot dinsdag/woensdag zit ik vast aan deze onboard shit. Maar hier werken ook alle spellen op. Een beetje slomer, maar wat maakt 't uit. Maar nu wil ik weleens de driver van dit ding te weten te krijgen omdat bij DXDiag niets te zien is. Dus zijn er nog andere manieren om erachter te komen wat mijn onboard videokaart is? Welk chipset / moederbord heb je?(zie je bij het opstarten meestal). ps. Was je bij Compuzone in boxmeer? Reageren
ikt Geplaatst: 8 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 (bewerkt) Ik heb een ''Acer Veriton 7700G'' met een of andere Intel moederbord denk ik. Maar ik weet het al, DXDiag is slecht. Ik heb Everest gedownlaoded en die weet het wel. Maar bedankt voor jullie hulp! (Pff, waarom heb ik dat niet eeerder bedacht, een hele lange post voor niets zitten te typen..) En ik was bij Stallion =D Aardige mensen daar. Bewerkt: 8 juni 2007 door ikt Reageren
ifc3 Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 (bewerkt) Ik heb een ''Acer Veriton 7700G'' met een of andere Intel moederbord denk ik. Maar ik weet het al, DXDiag is slecht. Ik heb Everest gedownlaoded en die weet het wel. Maar bedankt voor jullie hulp! (Pff, waarom heb ik dat niet eeerder bedacht, een hele lange post voor niets zitten te typen.. je hebt een Intel GMA 900. Drivers: klickety klik EDIT: Ps. Je chipset is een Intel 915G-Express Bewerkt: 8 juni 2007 door ifc3 Reageren
ikt Geplaatst: 8 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Als je mijn vorige post al goed gelezen had wist je al dat het al gelukt was. Maar toch bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.