Jump to content

Jouw Topsnelheid.

Recommended Posts

• Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

6

• FerryN

6

• Zaahed

6

• Bossinkje

5

Geplaatst:

215 km/u met mij Stilo...., het heeft alleen een beetje geld gekost :duh:

Gelukkig kon mr agent geen goede meeting van mij maken :schater:

Geplaatst:

Vliegtuig naar het buiteland al meerdere keren.

Opstijgen geeft wel een kick op zich ook al is dat gevoel weg na een paar keer opstijgen haha.

En een keer 264 a 265km mee gereden in duitsland.

Geplaatst:

Ik heb laatst een keer met mijn vader 200 km/u gehaald in de Citroen. En gewoon op de Nederlandse snelweg!

Geplaatst:

Heb nog nooit gevlogen al wel heel hard gereden (ook zelf) heb ook in Achtbanen gezeten enzovoort..Dus wat mijn topsnelheid is.. heb werkelijk geen idee.. zal wel boven de 200km per uur liggen..

Geplaatst:
43 op men fiets, bij zo'n snelheidsbord :$

Bij zo'n digitaal snelheidsbord? Weet je zeker dat dat niet van een auto achter je was? Bij mij werkt zo'n bord namelijk nooit. :duh:

Geplaatst:
Bij zo'n digitaal snelheidsbord? Weet je zeker dat dat niet van een auto achter je was? Bij mij werkt zo'n bord namelijk nooit. :duh:

Het kan wel, ik heb het soms ook gehad zonder dat er een auto te zien was. Maar bij mij stond er geen snelheid, maar een =) smiley met "Dank u". :7

Geplaatst:

Bij mij werkt zo'n bord ook hoor. Maar meestal staat het op een vlakke baan of bergop, dus 50 per uur halen zit er dan niet in. xD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...