Jump to content

Jouw Topsnelheid.

Mazzeltje

Recommended Posts

• Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

6

• FerryN

6

• Zaahed

6

• Bossinkje

5

Auto van me broer rond de 175. Was gaaf. Ik reed op een lange weg, langs de snelweg, en ik ging harder dan die stomme auto's die 80 reden :D

Owned :puh:

Ik denk niet meer owned als wij langs jou reden met 235 Km/u, owned! :puh: BTW, ik reed 43 Km/u op mijn BMX, ketting vloog eraf! :@

Delen op andere websites

Je gaat me niet vertellen dat er 2 versnellingsbakken inzit he?

Hij niet, ik wel. De Touran in kwestie is uitgerust met een zeer snelle DSG-versnellingsbak. Een versnellingsbak met 2 koppelingsplaten en in feite 2 versnellingsbakken. Bij een DSG bak met 6 versnellingen is er een bak voor de on-even versnellingen (1,3,5) en eentje voor de even versnellingen (2,4,6). Als je opgeschakelt naar de 2e versnelling legt de andere bak alvast de 3e versnelling in, zodat je bij de volgende schakelactie (tenminste, als je nog harder wil gaan rijden) de bak alleen maar hoeft te ontkoppelen. Dat gaat een stuk sneller en soepeler als bij een conventionele hand geschakelde bak.

Delen op andere websites

Me broer reed in zijn snelle auto.

Ik zat gewoon achterin.

Hij bereikte in Duitsland 280 KM ik zat gewoon rustig achterin.

Die snelle auto was zijn 3e snelste auto.

In nederland heb ik hem wel eens 240 km zien rijden.

Hij gaat overal bijna snel.

Op sommige waar je 40 mag misschien wel 120.

Wat voor een auto is het?

Delen op andere websites

Het enigste waar ik nog op mag rijden is me fiets :7 En daarmee kwam ik eens op de 40 KM/u. En met skates kom ik ook wel eens aan de dertig. Maar me oude zijn nu kleine 6 maten te klein en heb er nu geen meer :(

Delen op andere websites

Ik zat gewoon achterin.

Geen idee met 280 KM snelle BMW.

In Denemarken was het met zo BMW x5.

Nou niet 240 km wel 220.

Bmw zijn normaal gesproken begrensd op bepaalde snelheden, weet zo niet effe welke.

En 120 rijden waar je 40 mag, totdat ie iemand dood rijd, lekker stoer dan om te vertellen zeg.

Delen op andere websites

...

...

...

Bmw zijn normaal gesproken begrensd op bepaalde snelheden, weet zo niet effe welke.

En 120 rijden waar je 40 mag, totdat ie iemand dood rijd, lekker stoer dan om te vertellen zeg.

Normaal begrensd op 250km/h(vanwege gentleman agreement) maar in de werkelijkheid gaan ze nog wel wat harder(280 kan dus best.). En toen die broer 120 reed op die weg zal ie vast wel gekeken hebben of het wel kon/gevaarlijk is.

Delen op andere websites

Ik zat gewoon achterin.

Geen idee met 280 KM snelle BMW.

In Denemarken was het met zo BMW x5.

Nou niet 240 km wel 220.

Ik zeg het alleen maar.

Hoef je niet zo Negatief te reageren. :duh:

Weet je waarom ik zo negatief op zoiets reageer?

Omdat me opa doodgereden is, en ken zo meerdere die personen kwijt zijn geraakt door auto ongelukken, en zoiets zit in een ontzettend klein hoekje.

En Phantom, dus als met 120 door een straat rijden waar ze niet voor niks een 40km limiet zetten, op die snelheid zie je op een korte afstand niks plus je weet niet wat je medemens doet.

En met dat dikgedrukte bedoelde ik dat je broer dat zou vertellen, niet jij, en denk dat ie er niet blij mee is dat ie iemand aanrijd, dood of niet.

Bewerkt: door FerryN
Delen op andere websites

...

...

...

...

...

Weet je waarom ik zo negatief op zoiets reageer?

Omdat me opa doodgereden is, en ken zo meerdere die personen kwijt zijn geraakt door auto ongelukken, en zoiets zit in een ontzettend klein hoekje.

En Phantom, dus als met 120 door een straat rijden waar ze niet voor niks een 40km limiet zetten, op die snelheid zie je op een korte afstand niks plus je weet niet wat je medemens doet.

En met dat dikgedrukte bedoelde ik dat je broer dat zou vertellen, niet jij, en denk dat ie er niet blij mee is dat ie iemand aanrijd, dood of niet.

Als hij nou een overzicht had waardoor hij kon zien dat er niemand was en niemand aankwam vind ik dat het best kan. En die maximaal 40km/h is ook bv voor een bocht erna,echter een bmw die zo hard gaat heeft veel betere remmen e.d. waardoor hij die bocht wel kan halen.

Bewerkt: door phantom
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...