Zaahed Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) - Bewerkt: 20 augustus 2011 door Zaahed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Het was s'avonds en me broer reed 1 km te hard en werd geflitst me broer werd een beetje Aggresiev. Tja voor 1 km te hard rijden 60 euro boete. Toch niet normaal? Hij ging dus 120 rijden. Alsof er dan iemand op straat loopt zo laat S'avonds ja maar meestal weinig mensen. Hij ging dus 120 rijden en als er een Auto was ging hij naar links op de weg waar eigenlijk de auto's terug rijden zeg maar kan het moelijk uitleggen.Om rondtonde ging hij wat trager. Maar er liep niemand dus hij kon gewoon snel rijden. Alsof er nog een opa nog op straat loopt. Als je 1 km/h sneller rijdt dan de maximumsnelheid krijg je geen bekeuring hoor, onmogelijk. En er kan altijd iemand op straat lopen, de kans is klein dat iemand zomaar de weg oploopt als je broer er aan komt scheuren, maar het kan altijd, en als je met 120 km/h iemand doodrijdt, op een weg waar je 40 mag (alhoewel ik nog nooit een 40-bord heb gezien, het zal wel 30 of 50 zijn geweest), dan ben je denk ik je rijbewijs kwijt. Naar mijn idee ook zeer terecht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Voor 1 km/u te hard kan je niet bekeurd worden. Je kan pas bekeurd worden als je meer dan 3 km/u te hard rijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 On topic: Ik heb wel eens met lopen de 15 km bereikt ofzo.En met Rennen misschien 20/25 geen idee ik heb geen kilometer per uur teller. Ik ga niet op de rest van je post reageren, aangezien het grof zou overkomen. Maar dat jij 20-25 km/h loopt maak je mij niet wijs hoor, want zelfs met de fiets is het niet evident om dat te rijden. Mijn topsnelheid is 42 km/h met m'n mountain bike, op een vlakke weg en een licht briesje tegenwind. Natuurlijk was de straat zo dood als een pier, anders had ik niet zitten sprinten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) - Bewerkt: 20 augustus 2011 door Zaahed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Voor 1 km/u te hard kan je niet bekeurd worden. Je kan pas bekeurd worden als je meer dan 3 km/u te hard rijd. Was het niet 10? Ik dacht dat ze op 10 km nauwkeurig konden lezen hoe hard je ging? Of is dat alleen bij van die auto's die je achtervolgen?? En overigens geloof ik ook niet dat ze je bekeuren voor 3 km te hard, de teller in je auto werkt goed maar ook weer niet goed genoeg om te kunnen lezen of je nou 3 km harden dan 50 gaat of niet. Bewerkt: 18 februari 2009 door -->nick<-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 En overigens geloof ik ook niet dat ze je bekeuren voor 3 km te hard, de teller in je auto werkt goed maar ook weer niet goed genoeg om te kunnen lezen of je nou 3 km harden dan 50 gaat of niet. Dat kan je makkelijk zien hoor, als je tussen de 50 en 55 zit, is het ongeveer 53. Maar volgens mij geven de kilometertellers altijd een grotere snelheid aan dan de echte snelheid. Als je bijvoorbeeld 45 km/h rijdt, geeft hij 50 aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 Voor 1 km/u te hard kan je niet bekeurd worden. Je kan pas bekeurd worden als je meer dan 3 km/u te hard rijd. Was het niet 10? Ik dacht dat ze op 10 km nauwkeurig konden lezen hoe hard je ging? Of is dat alleen bij van die auto's die je achtervolgen?? En overigens geloof ik ook niet dat ze je bekeuren voor 3 km te hard, de teller in je auto werkt goed maar ook weer niet goed genoeg om te kunnen lezen of je nou 3 km harden dan 50 gaat of niet. Nee, ik weet bijna heel zeker dat het bij 3 km/u te hard is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nstyle08Z Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 We moesten eens 120km afleggen van Brussel naar ergens in West-Vlaanderen (België) en mijn pa en ma bleven daar voor iets bij hun vrienden enzow en dus brachten er 2 vrienden (koppel) van mijn pa en ma me naar West-Vlaanderen. We reden gemiddeld 160km/uur en topspeed was 180km/uur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 ... Was het niet 10? Ik dacht dat ze op 10 km nauwkeurig konden lezen hoe hard je ging? Of is dat alleen bij van die auto's die je achtervolgen?? En overigens geloof ik ook niet dat ze je bekeuren voor 3 km te hard, de teller in je auto werkt goed maar ook weer niet goed genoeg om te kunnen lezen of je nou 3 km harden dan 50 gaat of niet. Hoe harder je rijd,hoe groter de afwijking kan zijn en hoger de correctie wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 ... Was het niet 10? Ik dacht dat ze op 10 km nauwkeurig konden lezen hoe hard je ging? Of is dat alleen bij van die auto's die je achtervolgen?? En overigens geloof ik ook niet dat ze je bekeuren voor 3 km te hard, de teller in je auto werkt goed maar ook weer niet goed genoeg om te kunnen lezen of je nou 3 km harden dan 50 gaat of niet. Hoe harder je rijd,hoe groter de afwijking kan zijn en hoger de correctie wordt. Bingo, jij hebt het goed. Dit zie je vooral en heel snel bij scooters, dat de teller bv. 100 aangeeft maar de scooter daadwerkelijk 90 rijd. Bij auto's is het minder erg, maar gebeurd ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 ... Was het niet 10? Ik dacht dat ze op 10 km nauwkeurig konden lezen hoe hard je ging? Of is dat alleen bij van die auto's die je achtervolgen?? En overigens geloof ik ook niet dat ze je bekeuren voor 3 km te hard, de teller in je auto werkt goed maar ook weer niet goed genoeg om te kunnen lezen of je nou 3 km harden dan 50 gaat of niet. Hoe harder je rijd,hoe groter de afwijking kan zijn en hoger de correctie wordt. Bingo, jij hebt het goed. Dit zie je vooral en heel snel bij scooters, dat de teller bv. 100 aangeeft maar de scooter daadwerkelijk 90 rijd. Bij auto's is het minder erg, maar gebeurd ook. Ja, de teller geeft nooit precies aan wat je nou echt rijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
needhack Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 3 met me benen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 3 met me benen 3 met je benen? Nou dan loop jij wel heel erg traag of ren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PorZ19 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) 43 km in een kart, en iets 30 a 40 km op fiets in de Ardennen een steile weg af auto, 160km achtbaan 120km Bewerkt: 6 mei 2009 door melvingta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.