Jump to content

Jouw Topsnelheid.

Recommended Posts

Geplaatst:

In een auto heb ik nooit harder dan 30 gereden. (ik heb mijn rijbeweis nog niet, maar ik oefen alvast een beetje in de auto van mijn vader ;) )Met een tractor 56 en mijn echte record is 94 op een motor. (geen crosser, een honda).

• Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

6

• FerryN

6

• Zaahed

6

• Bossinkje

5

Geplaatst:
210km/h in Nederland ergens op de snelweg met een Aston Martin DB9

Nice! Aston Martin DB9 is een zálige wagen :)

Mijn autorecord (ik als passagier) is onlangs gesneuveld toen ik bij m'n nonkel in de wagen zat (BMW 5-reeks touring).

Ik keek even naar de teller en die stond op 180. Ik was redelijk verbaasd want het voelde zo snel niet aan. Ik zei toen dat ik nog nooit aan 200 gereden had (hint hint :clown::D ), dus even opgetrokken en we zaten even aan 205.

M'n snelheidsrecord op de fiets ligt nog steeds op 89,1km/u, komende zomer ga ik dat proberen te verleggen naar 95, of toch allesinds boven de 90 ^_^

Geplaatst:
Mijn hoogste snelheid wat ik ooit heb meegemaakt was zo'n 180 KM per uur, ik zat toen met me vader in de auto, op de A7, en me vader wou even snel scheuren met onze Chrysler Stratus :)

Wij reden met onze Chrysler Stratus in Duitsland 208 KM per uur.

Geplaatst:
210km/h in Nederland ergens op de snelweg met een Aston Martin DB9

Nice! Aston Martin DB9 is een zálige wagen :)

Mijn autorecord (ik als passagier) is onlangs gesneuveld toen ik bij m'n nonkel in de wagen zat (BMW 5-reeks touring).

Ik keek even naar de teller en die stond op 180. Ik was redelijk verbaasd want het voelde zo snel niet aan. Ik zei toen dat ik nog nooit aan 200 gereden had (hint hint :clown::D ), dus even opgetrokken en we zaten even aan 205.

M'n snelheidsrecord op de fiets ligt nog steeds op 89,1km/u, komende zomer ga ik dat proberen te verleggen naar 95, of toch allesinds boven de 90 ^_^

Ik was ook passagier he ;) ik ben nog te jong voor een reibewijs :(

Geplaatst:

in de auto van mn moeder 120 km/h. mag eigenlijk niet, maar heb het toch gedaan. in die VW polo van haar zitten hele leuke speakertjes achterin, goed voor 250watt. dreunt wel lekker weg :puh:

Geplaatst:
in de auto van mn moeder 120 km/h. mag eigenlijk niet, maar heb het toch gedaan. in die VW polo van haar zitten hele leuke speakertjes achterin, goed voor 250watt. dreunt wel lekker weg :puh:

Mag niet omdat je het niet vroeg aan je moeder of omdat je überhout niet mag rijden? Was dat dan op een godsverlaten weg ofzo? Was je moeder erbij?

kortom, vertel vertel vertel!

Zelf was ik als ski-noob met naar schatting 80 km/h van de heuvel afgeroetsjt. Dit omdat ik niet wist hoe je langzaam ging. :puh:

Geplaatst:

Euhm 40 km/h bij het fietsen en met een spurtje me lopen 24 km/h (ja je kon dit testen in Technopolis) :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...